Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Zrobię] Naprawa usterek oprogramowania- Windows, Android, GPS i inne usługi.

1Vegeta1 28 Jul 2014 14:28 2952 0
    1Vegeta1
    Level 12  
    Witam!
    Z wykształcenia jestem informatykiem, od jakiegoś czasu dorabiam pracując w domu, tzn że naprawiam usterki oprogramowania: komputerów, laptopów, nawigacji (wgrywanie map, lub jeśli trzeba update oprogramowania), telefonów oraz tabletów. Poniżej przdstawiam oferowane usługi:
    - Wgrywanie nowego softu (oprogramowania) do telefonu/tabletu (35 zł)
    - Unbrick (jeśli możliwy) czyli naprawa oprogramowania telefonu lub tabletu (Android lub inny system), który nie chce się uruchomić np. podczas włączania, telefon/tablet pokazuje ciągle logo producenta, lub telefon cyklicznie restartuje się podczas prób uruchamiania (tzw bootlop). (50 zł)
    - Wgrywanie map do urządzenia nawigacyjnego (GPS) poprzez oficjalny program producenta. Jeżeli urządzenie nie jest już wspierane przez producenta, oraz zakończył się okres gwarancyjny, za zgodą klienta wykonam przeróbkę oprogramowania, która pozwoli na wgranie nowych map, czyli że tak to określe "Daje drugie życie" urządzeniu. Jeżeli urządzenie oparte jest na systemie Windows CE, po uzgodnieniu z klientem wgram program nawigacyjny, który najlepiej odpowiadałby użytkownikowi (Najczęściej są to programy "IGO" oraz "Automapa") Wymagana jest karta pamięci w urządzeniu (najlepiej o pojemności 4GB) oraz całe okablowanie. (40 zł)
    - Wgrywanie systemu operacyjnego do komputerów oraz laptopów (wymagana jest oczywiście płyta z orpogramowaniem Windows) (40 zł)
    - Na życzenie klienta, przed wgraniem systemu mogę wykonać kopię zapasową plików wskazanych wcześniej przez klienta i wgrać je po zainstalowaniu świeżego oprogramowania (15zł)
    - Czyszczenie komputera (25 zł)