Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra B 1,6 - Jaka instalacja gazowa Opel Vectra B 1.6 16V 100 KM

28 Lip 2014 19:26 5592 14
  • Poziom 1  
    Witam.
    Mam pytanie, jaką instalację lpg polecacie do Opla Vectry B 1.6 16V 100KM, rok produkcji 2000, przebieg ok. 175 tys. km. Planuję zamontować coś (wiadomo koszta), tylko nie wiem co, a szczerze powiedziawszy jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Oto propozycje od moich potencjalnych gazowników, bardzo proszę o pomoc.
    - AEB- KING GAS - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata,
    - BRC -SQ24 - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata,
    - Stag 4 eco z listwą Valtah - cena 2.100 PLN,
    - KME Nevo z wtryskami niemieckimi Hana oraz reduktor Tur za 2300
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 9  
    Ja mam staga 4 i jestem zadowolony jest siec serwisow duzo warsztatów go serwisuje.
  • Poziom 41  
    Zakładaj Staga ale nie na Valtekach (Valtek a nie Valtach). Zamiast nich mogą być Hany (koreańskie bo niemieckich nie ma :D).
  • Poziom 13  
    Alex AEB wtryski barakuda lub LPG TECH i wtryski barakudy (ta najłatwiejsza do regulacji)
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 26  
    Z podanej listy proponuję STAG'a
  • Poziom 1  
    chciałem podłączyć się pod temat: mam Opla Vectre, 1999, 1.8, 4 cylindry, 85 kw 115km - gaziarz poleca mi Zenit Pro, wtr: Hana, red. Artic. Czytałem troche w necie i wychodzi na to, ze to porządna instalacja, ale jestem zupełnym laikiem, więc chciałem się podpytać - może ktoś na tym śmiga?
  • Poziom 13  
    do twojego auta proponuję sterownik lpg tech 204, reduktor kme tur (trzyma ciśnienie jak szalony i jeszcze felerny mi się nie trafił) oraz wtryski barracuda. Hany ostatnio zeszły na psy niestety.
  • Warunkowo odblokowany
    Pozwolicie że trochę odkopie temat.