Witajcie ludziska, przymierzam się do kupna nowego telewizora, pomoże ktoś?
1. Pomieszczenie to salon, mniej więcej 5x6 metrów
2. Siedzimy około 2,5 metra przed telewizorem.
3. Zwykle jedna, czasem dwie, trzy.
4. Siedzimy na wprost i lekko pod kątem 45 stopni względem ekranu.
5. Nie jestem zdecydowany, czy będzie stał, czy wisiał, ale raczej stawiam na opcję stojącą.
6. Telewizor będzie stał pod światło, ale okna są na drugim końcu pokoju, więc nie będzie to zbytnio przeszkadzało.
7. Obecnie stoi Thomson 21MT15CL
8. Złącze usb, ze dwa hdmi, pasowałoby jedno eurozłącze, może mieć wifi, oraz jeśli nie wpłynie to zbytnio na cenę, to może posiadać SmartTV.
9. Sygnał jest kablowy.
10. Odtwarzacz DVD i Dekoder, może kiedyś ps3.
11. Ma pracować ze 2, 3 godziny.
12. Nie mam pojęcia, nie rozróżniam, słyszałem, że błyszczące mają lepszą głębie kolorów, ale jak wcześniej, nie znam się.
13. Zwykle programy naukowe na Discovery, typu Mithbusters, albo Poturbowanych. Często oglądam też filmy i zdarzy się czasem jakiś serial.
14. Nie mam potrzeby surfowania po internecie, aczkolwiek jeśli byłaby taka możliwość, to właściwie dlaczego nie.
15. Może kiedyś będe na nim grać w gry, ale to będzie jakieś 20% użytkowania.
16. Preferowałbym coś od Sony, albo Samsunga.
17. Myślałem o czymś w rozmiarze 40-42 cale.
18. Nic mnie nie denerwuje.
19. Więcej oglądam wieczorami.
20. Maksymalna kwota to 2000 zł.
21. Może mieć 3d, ale na pewno nie ma to być wyznacznik modelu, to dla mnie zupełnie opcjonalna kwestia. Jeśli już ma być, to raczej aktywne.

1. Pomieszczenie to salon, mniej więcej 5x6 metrów
2. Siedzimy około 2,5 metra przed telewizorem.
3. Zwykle jedna, czasem dwie, trzy.
4. Siedzimy na wprost i lekko pod kątem 45 stopni względem ekranu.
5. Nie jestem zdecydowany, czy będzie stał, czy wisiał, ale raczej stawiam na opcję stojącą.
6. Telewizor będzie stał pod światło, ale okna są na drugim końcu pokoju, więc nie będzie to zbytnio przeszkadzało.
7. Obecnie stoi Thomson 21MT15CL