Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SONY Xperia T - fuszerka autoryzowanego serwisu w-support.pl FILM z otwarcia

31 Lip 2014 15:02 2418 2
  • Poziom 2  
    W dużym skrócie.
    Uszkodzenie telefonu w maju 2014, zbity wyświetlacz, nagrzewanie się przy włączonym WIFI, dość szybkie rozładowywanie się baterii.

    Zgłoszenie szkody do Orange > przekierowanie do ubezpieczeń> regenersis polska> właściwa komórka DIGITAL CARE. Zostało przyjęte zgłoszenie likwidacji szkody, rozpatrzone i zaakceptowane. Sprawa trafiła do likwidacji, czyli został zamówiony kurier w ramach door-to-door. Następnego dni przyjechał kurier DPD mając gotowe dwa ( słownie: dwa) listy przewozowe, jeden do Regenersis do Raszyna drugi do w-support do Wrocławia - po jeden aparat telefoniczny. Po krótkiej rozterce i pomocy kuriera ( "wyślij Pan do Raszyna bo tam często idą przez nas telefony do naprawy") decyzja zapadła.
    Wysłany 19.05 do Regenersis.

    Telefon wrócił 20.06 ( czerwca!) . Z raportów naprawy wynika, że została wymieniona szybka w Regenersis, potem wysłano go do w-support do Wrocławia w celu dalszej naprawy, gdzie PODOBNO, został naprawiony.

    Telefon po rozpakowaniu i uruchomieniu wykazuje nadal skłonności do nagrzewania się i wyłączania z powodu za wysokiej temperatury.

    Zgłoszenie reklamacji w Digital Care na polisę ubezpieczeniową. Kurier DPD 26.06 odebrał przesyłkę skierowaną bezpośrednio do w-support.pl z dodatkowym opisem uszkodzenia na druku regenersis polska mojego autorstwa.

    30.06 telefon wraca z adnotacją że nie stwierdzono zgłaszanego problemu, oprogramowanie zaktualizowane.

    Z powodu urlopu nie moglem reagować szybciej.
    Test telefonu, uszkodzenie WYSTĘPUJE nadal.

    14.07 telefon ponownie wysłany do autoryzowanego serwisu SONY z reklamacją naprawy oraz oficjalne pismo z dokładnym opisem problemu oraz momentu jego występowania. Dodatkowe zgłoszenie na infolinii w-support polska aby opis się również pojawił w adnotacjach w wewnętrznym systemie firmy.

    Na stronie w-support.pl w statusie naprawy po identyfikacji pojawił się opis że telefon jest już " po naprawie" usterki nie stwierdzono, przygotowywanie do wysyłki. Natychmiast zadzwoniłem do w-support aby w miarę możliwości sprawę dokładnie sprawdzić i załatwić na miejscu bez odsyłania. Zapewniony zostałem że telefon będzie jeszcze testowany przed wysyłką (?!). Następnego dnia (29.07) telefon był już jednak u mnie za pośrednictwem DHL.
    Nagrałem film na youtube z otwarcia przesyłki, telefon nadal nie został naprawiony.
    Co radzicie? Ubiegać się o nowy? Wysłać czwarty raz?
    Film z otwarcia paczki:
    youtu.be/bE-k2AKolFQ
  • Poziom 21  
    ile czasu bateria wytrzymuje ?
    grzeje sie miejscowo ? czy całą bateria czy jak ?>
    jak masz nazwiska osob ktore robily telefon w w-support podeslij na prv
  • Poziom 2  
    Nie wiem ile wytrzymuje bo odsyłam telefon bez użytkowania. Dział raczej normalnie jak na smartfon 1,5roczny ale zaczyna niknąć w oczach przy włączonym wifi, czyli prawdopodobnie podczas jakiegoś zwarcia na płycie.
    Grzeje się miejscowo tak ja pokazane na końcu filmu.
    Czy to bateria się grzeje mogę się tylko domyślać bo nie wiem gdzie ona jest, zabudowana na stałe w XPERIA T.
    Przeglądałem dokumenty WZtki i raporty z napraw ale wszystkie są anonimowe. Można zapewne dociec po numerach dokumentów kto "serwisował" ale dla mnie nie ma to znaczenia. Dla mnie nawaliła firma nie pracownik. Przy zatrudnionych 150 osobach, i 3 krotnych wizytach w serwisie widać że to nie pracownik a polityka firmy zawiodła.