Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router jako repeater - co ustawić aby działał ?

01 Sie 2014 14:58 17004 5
  • Poziom 9  
    Nie jestem informatykiem więc proszę o wyrozumiałość i w miarę dostosowane zapytania.
    Posiadam komputer stacjonarny z Windows 7, laptopa z Windows XP, tablet i telefony.
    Internet mam z Playa -mobilny z modemu na kartę SIM Huawei.
    Komputer stacjonarny posiada internet z Routera HUAWEI D100T w który wsadzony jest modem z kartą i podłączenie jest routera ze stacjonarnym kablem.
    Router dodatkowo udostępnia wi-fi z którego korzystam na laptopie i pozostałych urządzeniach. Adres 192.168.1.1

Konfigurację Państwa produktu robiłem następująco :
    podłączenie pod laptopa kablem, połaczenie się przez przeglądarkę, zmiana adresu na 192.168.1.110 (próbowałem dla pewności różne końcówki).
    Następnie wszedłem w zakładkę Advanced-Wirelles-WDS.
    Tam w zakładce AP Mode wybrałem najpierw WDS -Bridge (potem WDS Bridge +AP) i następnie z listy wykrytych poniżej sieci skopiowałem adres MAC mojej sieci (Play) i dodałem go do pozycji REMONTE AP MAC w pierwszej pozycji.

Po zapisaniu i restarcie pojawia się sieć levelone.

Niby wszystko w porządku sygnał jest fajny w drugim pokoju na playu mam 30 % na levelone około 50% jednak przy próbie połaczenia łaczy się a późnie pojawia się komunikat "ograniczona łączność" i jest tak niski sygnał że strony nie ładują się ( to samo jest na laptopie, tablecie, telefonach). Wyłaczenie DHCP Server nic nie daje, zmiana IP też nic nie daje. Kontrolka statusu mimo róznych prób konfiguracji (np. z podłaczonym w gniazdo Wan przewodem z modemu i wyściem lan za pomocą przewodu do komputera stacjonarnego) cały czas mruga choć wg instrukcji powinna świecić się ciągłym sygnałem