Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Router jako repeater - co ustawić aby działał ?

pyszny74 01 Aug 2014 14:58 19746 5
    pyszny74
    Level 10  
    Nie jestem informatykiem więc proszę o wyrozumiałość i w miarę dostosowane zapytania.
    Posiadam komputer stacjonarny z Windows 7, laptopa z Windows XP, tablet i telefony.
    Internet mam z Playa -mobilny z modemu na kartę SIM Huawei.
    Komputer stacjonarny posiada internet z Routera HUAWEI D100T w który wsadzony jest modem z kartą i podłączenie jest routera ze stacjonarnym kablem.
    Router dodatkowo udostępnia wi-fi z którego korzystam na laptopie i pozostałych urządzeniach. Adres 192.168.1.1

Konfigurację Państwa produktu robiłem następująco :
    podłączenie pod laptopa kablem, połaczenie się przez przeglądarkę, zmiana adresu na 192.168.1.110 (próbowałem dla pewności różne końcówki).
    Następnie wszedłem w zakładkę Advanced-Wirelles-WDS.
    Tam w zakładce AP Mode wybrałem najpierw WDS -Bridge (potem WDS Bridge +AP) i następnie z listy wykrytych poniżej sieci skopiowałem adres MAC mojej sieci (Play) i dodałem go do pozycji REMONTE AP MAC w pierwszej pozycji.

Po zapisaniu i restarcie pojawia się sieć levelone.

Niby wszystko w porządku sygnał jest fajny w drugim pokoju na playu mam 30 % na levelone około 50% jednak przy próbie połaczenia łaczy się a późnie pojawia się komunikat "ograniczona łączność" i jest tak niski sygnał że strony nie ładują się ( to samo jest na laptopie, tablecie, telefonach). Wyłaczenie DHCP Server nic nie daje, zmiana IP też nic nie daje. Kontrolka statusu mimo róznych prób konfiguracji (np. z podłaczonym w gniazdo Wan przewodem z modemu i wyściem lan za pomocą przewodu do komputera stacjonarnego) cały czas mruga choć wg instrukcji powinna świecić się ciągłym sygnałem