Witam wszystkich!
Posiadam auto Citroen C5 2.0HDI 2002r 110KM, sedan, zawieszenie HA3.
Ponieważ turbina mi się wieszała oddałem do czyszczenia, ale okazało się, że trzeba poddać regeneracji, gdyż były już za duże luzy. Koszt wzrósł do 850zł, gwarancja na rok, itd.
Wymieniłem oczywiście filtr oleju i olej silnikowy - Taki jak w książce serwisowej - Total Quartz 7000
Przed: brak kopcenia na czarno, czuć załączanie turbiny i przyspieszanie.
Po zamontowaniu mam taki problem:
- nie czuję by w ogóle turbina się załączała, auto jedzie tak jakby było to 2.0D bez turbo.
- właściwie cały czas kopci na czarno, zwłaszcza przy przyspieszaniu.
Co może być tego wszystkiego przyczyną?
Zamontowałem ją wczoraj i z racji dnia/pory nie miałem możliwości podpięcia pod diagnostykę. To dopiero na tygodniu jeśli powiecie, że to konieczne. Samo auto nie informuje o żadnych błędach na wyświetlaczu.
Drugie pytanie: Dostałem charakterystykę turbiny. Czy jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć czy turbina posiada odpowiednie parametry? Być może ma ktoś dla porównania jak powinna wyglądać wzorcowa charakterystyka?
W załączniku przesyłam charakterystykę która dostałem z firmy regenerującej turbo.
Czekam na Waszą pomoc.
Pozdrawiam,
Daniel B.
Posiadam auto Citroen C5 2.0HDI 2002r 110KM, sedan, zawieszenie HA3.
Ponieważ turbina mi się wieszała oddałem do czyszczenia, ale okazało się, że trzeba poddać regeneracji, gdyż były już za duże luzy. Koszt wzrósł do 850zł, gwarancja na rok, itd.
Wymieniłem oczywiście filtr oleju i olej silnikowy - Taki jak w książce serwisowej - Total Quartz 7000
Przed: brak kopcenia na czarno, czuć załączanie turbiny i przyspieszanie.
Po zamontowaniu mam taki problem:
- nie czuję by w ogóle turbina się załączała, auto jedzie tak jakby było to 2.0D bez turbo.
- właściwie cały czas kopci na czarno, zwłaszcza przy przyspieszaniu.
Co może być tego wszystkiego przyczyną?
Zamontowałem ją wczoraj i z racji dnia/pory nie miałem możliwości podpięcia pod diagnostykę. To dopiero na tygodniu jeśli powiecie, że to konieczne. Samo auto nie informuje o żadnych błędach na wyświetlaczu.
Drugie pytanie: Dostałem charakterystykę turbiny. Czy jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć czy turbina posiada odpowiednie parametry? Być może ma ktoś dla porównania jak powinna wyglądać wzorcowa charakterystyka?
W załączniku przesyłam charakterystykę która dostałem z firmy regenerującej turbo.
Czekam na Waszą pomoc.
Pozdrawiam,
Daniel B.