Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka instalacja LPG do BMW e46 316i Valvetronic

mariuszzzz24 03 Sie 2014 21:45 7029 8
  • #1 03 Sie 2014 21:45
    mariuszzzz24
    Poziom 8  

Witam..Jak w temacie interesuje mnie jaka była by najlepsza instalacja lpg do auta z tym silnikiem?? przegladajac inne fora większosc ludzi miała pozakładanego staga i wtryski hana,natomiast mój gazownik(najlepszy w Kołobrzegu p.KoZuszek)zaproponował mi Kinga i wtryski Baracuda czy takie zestewienie bedzie ok ...Jestem zupełnie laikiem i niechciałbym zostac naciągniety wiec prosze o rady i opinie?

0 8
  • #2 04 Sie 2014 21:27
    nioop

Specjalista AGD

Nie miałem nigdy do czynienia z Kinga i Baracuda.
    Natomiast w swoim BMW użytkuję własnie Staga z Hana i sprawuje się to idealnie..
    Nie odczuwa się różnicy benz gaz , nawet nie wiem kiedy się przełącza gdy nie patrzę na diody..
    Ja mam E39 z 2.0 V6 więc myślę ze u Ciebie powinno to działać jeszcze lepiej..

Ale też chciałem podpowiedzieć ze przy instalacji LPG warto skontrolować układ chłodzenia..
    Profilaktycznie oczyścić układ, sprawdzić visco i termostat i koniecznie pompe wody wymienić.. Pozwoli to uniknąć niespodzianki..

0
  • #3 04 Sie 2014 22:06
    wichurewicz
    Poziom 24  

Nie istnieje BMW z silnikiem V6, chyba chodziło ci kolego o R6?

1
  • #4 04 Sie 2014 22:16
    nioop

Specjalista AGD

Ehh.. i tak każdy wie o co chodzi.. :] dla ścisłości czepialskich:
    Tak, R6 , sześciocylindrowy, 6 garów, itp itd

0
  • #5 04 Sie 2014 22:45
    wichurewicz
    Poziom 24  

Na forum technicznym gdzie zjawiają się kwiaty pytające o możliwość jazdy rowerem bez świateł po zmroku lepiej niczego nie zostawiać do domyślenia się.

0
  • #8 07 Sie 2014 20:37
    nioop

Specjalista AGD

Może nie jestem specem od LPG, wszystkie informację czerpie z własnego doświadczenia..