Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW 2.0 TFSI AXX - Pompa oleju wałki balansujące wyrównoważające gubi ciśnienie

05 Sie 2014 14:29 15012 13
  • Poziom 6  
    Witam wszystkich forumowiczów. Mam na imię Adam i jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem GOLFA V GTI 2.0 TFSI 200KM.

    Golf po rozgrzaniu tracił ciśnienie. Po rozebraniu pompy olejowej znaleźliśmy luz przy wałku balansującym (wyrównoważającym). Prawdopodobnie tu gubi ciśnienie. Zdjęcia problemu załączam. Nowy zespół pompy olejowej to koszt w detalu 5500zł :shock:
    Czy jest na to jakiś sposób tańszego załatwienia sprawy?
    Na Allegro nikt nie ma takiej pompy. VW 2.0 TFSI AXX - Pompa oleju wałki balansujące wyrównoważające gubi ciśnienie VW 2.0 TFSI AXX - Pompa oleju wałki balansujące wyrównoważające gubi ciśnienie VW 2.0 TFSI AXX - Pompa oleju wałki balansujące wyrównoważające gubi ciśnienie
  • Poziom 34  
    Rozwiercanie obudowy , dobry tokarz , tulejkę dorobić zaprasować i powinno pomóc.
  • Poziom 6  
    jerry1960 napisał:
    Rozwiercanie obudowy , dobry tokarz , tulejkę dorobić zaprasować i powinno pomóc.


    Niestety u tokarza już byłem. Wszystko jest złożone pewnie " na gorąco" nie ma możliwości wyjęcia wałków balansujących żeby wyfrezować otwór na panewki. Szczególnie że problem dotycz także wewnętrznego gniazda.
  • Poziom 43  
    allroad1 napisał:
    Nowy zespół pompy olejowej to koszt w detalu 5500zł

    Jak nie chcesz nowego to kup używany.
  • Poziom 6  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    allroad1 napisał:
    Nowy zespół pompy olejowej to koszt w detalu 5500zł

    Jak nie chcesz nowego to kup używany.


    że też na to wcześniej nie wpadłem...

    Kolego, powiedz tylko gdzie mam to kupić!
    Gdzie bym nie dzwonił ta sama odpowiedź - "nie ma a jak była to pięć minut"
    Oczywiście, że chcę kupić używkę tylko że w dobrym stanie a takich nie ma, dlatego pytam tu, może ktoś słyszał o regeneracji tych pomp. Wszyscy ogłaszający się regenerują tylko dieslowe.
  • Poziom 43  
    allroad1 napisał:
    Kolego, powiedz tylko gdzie mam to kupić!

    Widzisz ta odpowiedz pewnie kosztuje 5000zł. Jak znajdziesz to tyle zaoszczędzisz.

    Kup uszkodzony silnik po dzwonie albo inaczej uwalony po rozrzążdzie i wyciągnij co trzeba- co to jak dzieciom tłumaczyć?
  • Poziom 20  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    allroad1 napisał:
    Kolego, powiedz tylko gdzie mam to kupić!

    Widzisz ta odpowiedz pewnie kosztuje 5000zł. Jak znajdziesz to tyle zaoszczędzisz.

    Kup uszkodzony silnik po dzwonie albo inaczej uwalony po rozrzążdzie i wyciągnij co trzeba- co to jak dzieciom tłumaczyć?


    Widać że nie szukałeś takiego silnika. Trafić kogoś kto nie zna tematu i sprzeda ci słupek z dołem to jak 6 w lotto. Na pewnym forum dostałem namiar na gścia ale cena jego usługi nie wiele odbiegała od nowego z serwisu. Powiem ci tak mój klijent wykopał jakiegoś gościa ze stanów tam jest peło tych silników tyle że pod innym kodem . Nabył moduł z przesyłką w granicach 2kpln. Sprubuj w ten sposób.
  • Poziom 6  
    No próbuje gdzie tylko mi przyjdzie do głowy. Znalazłem w Niemczech nową za 3000zł tyle że operacja zapłaty i przesyłki to z 10-15 dni a co jeśli potem okaże się że przyszła inna...
    Do tych z trójmiasta dzwoniłem, robią tylko diesle :-(

    Dodano po 6 [minuty]:

    Strumien swiadomosci swia napisał:
    allroad1 napisał:
    Kolego, powiedz tylko gdzie mam to kupić!

    Widzisz ta odpowiedz pewnie kosztuje 5000zł. Jak znajdziesz to tyle zaoszczędzisz.

    Kup uszkodzony silnik po dzwonie albo inaczej uwalony po rozrzążdzie i wyciągnij co trzeba- co to jak dzieciom tłumaczyć?



    Kolego Strumień Twoje rady są ponad wymiar użyteczne... emanują błyskotliwością i konkretami. Dobrze, że tłumaczysz mi jak dziecku tak złożone sprawy, inaczej bym do tego nie doszedł...

    Dodano po 2 [minuty]:



    Kolego Jarciu.
    Fakt. Próbowałem, ale wszyscy tylko się śmieją i mówią że pompa schodzi w pierwszej kolejności :-)
    Czy wiesz może gdzie mógłbym znaleźć informację o kodach silnika, które się zamieniają? Może wtedy było by łatwiej znaleźć np z rozbitka z USA w Polsce...
    Albo jakiś kontakt do tego kogoś z USA gdyby Ci się udało namierzyć. Z góry dziękuję.
  • Poziom 43  
    Wywal wałki i zaślep albo kanały olejowe albo miejsce po wałkach.
  • Poziom 6  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    Wywal wałki i zaślep albo kanały olejowe albo miejsce po wałkach.


    Myślisz, że po wywaleniu wałków nie będzie problemu ze smarowaniem?
  • Poziom 43  
    Skoro w miejscu wałków będą tulejki albo kanały zasilające zaślepione to gdzie ma uciekać ciśnienie
  • Poziom 2  
    allroad1 witam. Czy udało rozwiązać problem. ja obecnie mierze się z podobną sytuację ale w moim przypadku rozleciało się koło zębate tych wałków wyrównoważających. Może byłby mi Pan w stanie odsprzedać swoje używane :)?
  • Poziom 2  
    Ewentualnie ja mogę sprzedać cały moduł bez tej zębatki...