Witam mam następujący problem. Po wycięciu dpf oraz zaślepieniu egr i jego wyprogramowaniu w firmie tuningowej widoczny jest przy dynamicznym przyspieszaniu oraz przygazówce od 800obr do 4000obr czarny dym z wydechu. Zjawisko to nie występuje, gdy przytrzymuje go na 3000obr i dodam gazu do odcięcia.
Samochód miał zrobiony program na 200km oraz 420Nm, ale wgraliśmy ponownie na próbe serie aby zobaczyc jak zachowa się auto na seryjnej mapie. Niestety efekt był ten sam.
Na chwile obecną zostały sprawdzone wymienione :
-nowa turbina, bo stara miała juz widoczne luzy poprzeczne i roszczelniony okopcony korpus od zapchanego wydechu (DPF)
-sprawdzona szczelność całego dolotu
- wymieniona nowa przepływka BOSCH
Teraz planuję wyjąc wtryskiwacze do sprawdzenia na stole pobierczym...
Co jeszcze może mieć wpływ na takie zachowanie samochodu?
Podobno w 2.0 multijet nie ma klap zawirowania powietrza, więc kolejny podejrzany odpada
Czekam na sugestie.
Samochód miał zrobiony program na 200km oraz 420Nm, ale wgraliśmy ponownie na próbe serie aby zobaczyc jak zachowa się auto na seryjnej mapie. Niestety efekt był ten sam.
Na chwile obecną zostały sprawdzone wymienione :
-nowa turbina, bo stara miała juz widoczne luzy poprzeczne i roszczelniony okopcony korpus od zapchanego wydechu (DPF)
-sprawdzona szczelność całego dolotu
- wymieniona nowa przepływka BOSCH
Teraz planuję wyjąc wtryskiwacze do sprawdzenia na stole pobierczym...
Co jeszcze może mieć wpływ na takie zachowanie samochodu?
Podobno w 2.0 multijet nie ma klap zawirowania powietrza, więc kolejny podejrzany odpada

Czekam na sugestie.