Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

pilarka stihl ms 250 regulacja gaźnika

tomsto2 06 Aug 2014 10:08 29658 6
  • #1
    tomsto2
    Level 9  
    Potrzebna instrukcja regulacji gaźnika.
    Opis usterki; po odpaleniu na ssaniu wciskam gaz i na wysokich obrotach pracuje, na wolnych od razu gaśnie, gaźnik wyczyszczony. gdy wykręcałem dyszę od wolnych obrotów niewiele się zmieniało, po prostu gaśnie, śrubka od regulacji biegu jałowego wkręcona na maxa i nic to nie daje
    Ratunku
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    #2
    1234
    Level 23  
    Regulacja w "każdej" pilarce, kosie 2T z "normalną" konstrukcją układu wymiany ładunku. Czyt. ze "zwykłym" tłokiem, oraz standardową konstrukcją cylindra czyli 90% konstrukcji.
    Ustawia Pan podstawowe parametry H i L, a następnie doregulowuje Pan parametry pracy.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1907233.html
    Jeżeli nadal jest problem to:
    -Nieszczelność komory wału, nieszczelność kolektora ssącego.
    -Uszkodzony gaźnik.
    -Pęknięty tłok

    Proszę napisać czy uszkodzenie wynikło nagle?
  • Helpful post
    #3
    helena33
    Level 27  
    L ustaw na 1
    H ustaw bez kołka ryglującego na 1,5
    Jak chodzi to regulujesz.
    Jak nie chodzi to szukaj usterek podanych przez 1234
  • #4
    tomsto2
    Level 9  
    Z tego co wiem to po dłuższym czasie nieużywania wystąpił ten problem.
    Pilarka wizualnie w bardzo dobrym stanie, zadbana, czysta rok prod 2008.
    Na ssaniu odpala normalnie, przegazuję i na wysokich obrotach pracuje dobrze, jak zdejmę palec z gazu to natychmiast gaśnie.
    Po zgaśnięciu świeca jest sucha. Wnioskuję że coś jest z dyszą wolnych obrotów , bo nawet jak wykręcę ją kilka obrotów to jest to samo, a powinna się zalać.
    Gaźnik był rozebrany i wydmuchane dysze sprężonym powietrzem, zbiornik paliwa czyściutki.
  • Helpful post
    #5
    frantic21
    Level 16  
    Skoro długo stała to warto obejrzeć dokładnie przewód paliwa.
  • Helpful post
    #6
    User removed account
    Level 1  
  • #7
    tomsto2
    Level 9  
    powyższe posty pomogły rozwiazać problem.
    Dzięki za pomoc