Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

A6 C5 1.8T - A6 C5 1.8T Nie odpala , Brak komunikacji ze sterownikiem silnika

wadekk 08 Aug 2014 19:03 4362 9
  • #1
    wadekk
    Level 9  
    Witam zakładalismy ksenony mozliwe ze cos uszkodzilismy ...

    1.8T autko nie odpala nawet kontrolki od gazu sie nie swieca , nie slychac pompy oraz nie mozna polaczyc sie ze sterownikiem silnika ani abs , po przekreceniu zaplonu 3x pisk i czerwona kontrolka wykrzyknika...gdzie szukac problemy ktory przekaznik/bezpiecznik moze odpowiadac za brak komunikacji
  • #2
    FORMAT4G
    Level 13  
    sprawdź czego jeszcze nie ma po włączeniu zapłonu .
  • #3
    wadekk
    Level 9  
    Sprawdzilismy bezpiecznik od pompy paliwa niema w nim pradu , wiec prawdopodobnie przekaznik mogl nawalic tylko jak to sprawdzic ktory to przekaznik i dlaczego nie pozwala na polaczenie sie z silnikiem...zadnym interfejsem

    Dodano po 1 [minuty]:

    Prąd we wtyczce do sterownika silnika jest ale nie mozna sie z nim polaczyc...ale dlaczego niema pradu w bezpieczniku od pompy paliwa ani nawet kontrolki od gazu sie nie swieca...
  • #4
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Poszukajcie jeszcze jednego spalonego bezpiecznika. Pozostawcie temat przekaźnika. Znajdziecie uszkodzony bezpiecznik, wróci komunikacja i zadziała pompa paliwa. ;)
  • #5
    wadekk
    Level 9  
    Ale sek w tym ze niema spalonych bezpiecznikow...poprostu prad do bezpiecznika odpowiedzialnego za pompe paliwa nie dochodzi...no i skad ten problem z komunikacja ze sterownikiem silnika? ehh masakra mielismy jechac na weekend a auto stoji rozbebeszone...
  • #6
    FORMAT4G
    Level 13  
    skąd braliście prąd na podłączenie tych ksenonów ?
  • #7
    wadekk
    Level 9  
    Dokladniej to ledy do jazdy dziennie , prad bralismy z bezpiecznika od postojowek 10a a mase z karoseri

    Dodano po 18 [sekundy]:

    na 100% cos popapralsimy tylko co...
  • #8
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nie ma napięcia na pompie, bo nie zapięty przekaźnik, nie ma sterowania przekaźnika i komunikacji, bo brak jednego zasilania, więc albo bierzesz się za robotę, kontrolka i sprawdzanie, albo zawracasz głowę a weekend poświęcisz na zapchanie auta do warsztatu. Miło by było, gdybyś podał rocznik auta i kod silnika.
  • #9
    FORMAT4G
    Level 13  
    z której skrzynki bezpiecznik numer i jaki rok produkcji
  • #10
    wadekk
    Level 9  
    10 osób sprawdzalo bezpieczniki...11 osoba sprawdzila i odnalazla nie sprawny takze winowajaca okazal sie bezpiecznik