Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vw Lupo 2000 rok 1400 16v błąd p0030 p0037

09 Aug 2014 19:23 5211 13
  • Level 9  
    Witam kolegów.
    Mam taki problem. Zaświeciła mi się kontrolka silnika i wyskoczyły takie błędy. Wiem tylko, ze to jest coś z sondą ale którą.
    Tam są 2 jedna w kolektorze a druga za katalizatorem.
    Moje pytania do was koledzy, co jest z tą sondą?
    Co to może być? Która to jest?
    Jak coś potrzebujecie więcej piszcie a odpiszę?
    Pozdrawiam.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 9  
    Lenistwo lenistwo kolego jak bym się znał jak ty, to bym tu nie pisał dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam.

    Kolego piwko jak sprawdzić zasilanie grzałki i rezystancje.
  • Level 24  
    ziembik777 wrote:
    lenistwo lenistwo kolego jak bym sie znal jak ty to bym tu nie pisal dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

    Dodano po 6 [minuty]:

    kolego piwko jak sprawdzić zasilanie grzałki i rezystencję

    Multimetrem,zwykle grzałka ma dwa białe przewody.
  • Level 9  
    Nic mi to za dużo nie mówi, ale będę kombibował poczytam jeszcze.
  • Level 9  
    Myślisz, że do wymiany jest sonda za katalizatorem Lupo jeździ normalnie nie faluje nie pali dużo tylko ma ostatnio czasami nie zawsze taki problem, że jak chce go odpalić przekręcam stacyjkę kontroli świecą przekręcam dalej i cisza nie kręci rozrusznikiem rozrusznik działa sprawdzany tez nie mam pojęcia co to może być .
  • Level 9  
    A ta grzałka sondy to ta znajdująca się za katalizatorem? Czy może w kolektorze? Pozdrawiam.
  • Level 14  
    Przed katalizatorem masz jedną sondę, a za nim drugą. Grzałka wbudowana jest w sondę i zasilana z inst. elektrycznej pojazdu. Sprawdź sobie zasilanie i rezystancję grzałki. I możesz sobie poczytać:
    https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct...o-gOpH1LJ8CrpGwYg&sig2=sOWZg7IcwzPBtUOGa8TBBw

    A tak pozatym to przychylam się do propozycji kolegi ;)
    piwko wrote:
    Coś widzę,iż bez fachowej pomocy się nie obejdzie.
    Daj zarobić lokalnemu warsztatowi,będzie szybciej,taniej i bezpieczniej dla twojego samochodu.
  • Level 9  
    Witam mam taki jeszcze jeden problem w moim drugim Lupo 1.4 16v 2002 rok.
    Chodzi mi o błąd P0303 jest to cylinder nr. 3 wykryte wypadanie zapłonów.
    Auto jeździ dobrze, tylko trzepie nim mocno na biegu jałowym czasami aż gaśnie, w aucie wymieniłem już świece, kable, cewkę na nowe nawet przekładałem z 1 Lupo gdzie tam auto chodzi dobrze. Zamieniałem też listwę ze wtryskiwaczami, czyściłem przepustnicę i zamieniałem na inną również brak poprawy.

    Moje pytanko do was jaka to by ewentualnie mogła być przyczyna.
    Dodam jeszcze że są okopcone wszystkie świece sonda również.
  • Level 9  
    Może to będzie wina zaworów jak myślicie??
  • Level 23  
    zmierz ciśnienie w cylindrach i będziesz miał odpowiedź , może też coś widać po podciśnieniu w kolektorze ssącym.
  • Level 9  
    Okazały się zawory do wymiany.