Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Octavia II 1.6 tdi 2011r - Dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe

10 Sie 2014 13:28 2733 4
  • Poziom 10  
    Witam,

    Przeszukałem forum ale niestety nic konkretnego nie znalazłem.
    Posiadam Skodę Octavia II 1.6 tdi rok prod. 2011r.

    Chciałem założyć dodatkowe zabezpieczenie i szukam schematu elektryki oraz wytycznych gdzie znaleźć przewód zasilający pompę paliwa, czujnik sprzęgła i czujnik lewych drzwi (od strony kierowcy).

    Chciałem odciąć zasilanie pompy paliwa żeby auto "nie odjechało".

    Może ktoś z Was instalował takie zabezpieczenie. Nidzie nie znalazłem informacji, że odcięcie zasilania pompy spowoduje błąd w kompie.

    Chyba, że ktoś Was ma inny patent na dodatkowe zabezpieczenie ?

    Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Michał
  • Poziom 34  
    Witam

    Silnik posiada pompę wstępnego ciśnienia paliwa i prawdopodobnie będzie sobie ssała nawet jeśli pompa w baku nie działa, jak w starszych konstrukcjach PD pompa w baku służy głównie do chłodzenia paliwa i ewentualnego "dobicia" paliwa przed rozruchem. 100% pewności nie mam ale doczytaj sobie żebyś nie męczył się na darmo lub odepnij wtyczkę od pompy i sprawdź czy silnik odpali.

    Z resztą na złodzieja nie ma rady, jak nie odpali to zabierze lawetą.
  • Poziom 14  
    Kolego jak się nie znasz to oddaj auto do fachowca to nie będzie takich problemów
  • Poziom 10  
    Witam,

    ciuqu dziękuję za informację.
    Dzisiaj sprawdzę czy faktycznie tak jest.
    W Octavia I nie było z tym problemu. Odcinałem pompę. Tutaj pewnie jest inny układ.
    Oczywiście tak jak piszesz na złodzieja nie ma rady ale warto mu trochę skomplikować życie.

    BoroPiotr dzięki za cenną poradę ...

    Pozdrawiam.
  • Poziom 34  
    Jeżeli silnik zgaśnie, tak jak planujesz, czyli po prostu zapowietrzysz układ, nie kręć rozrusznikiem w nieskończoność tylko zalej najpierw filtr paliwem lub odpowietrz innymi polecanymi sposobami. Poczytaj o odpowietrzaniu układów common rail żebyś sobie syfu nie narobił.