Witam,
Po wymianie rutera Sagemcom F@st 2704 na gwarancji i ponownym skonfigurowaniu Neostrady nie ma połączenia na jednym z czterech urządzeń. Wszystko chodzi jak powinno na dwóch laptopach i tablecie, ale nie na trzecim laptopie.
Po połączeniu z ruterem pojawia się ikona "dwóch monitorów", bez globusa, wykrzyknika ani krzyżyka. Dostęp jest podobnież tylko lokalny, a sieć jest niezidentyfikowana. Połączenia nie ma ani z internetem, ani z panelem konfiguracyjnym przez 192.168.1.1. Na pozostałych urządzeniach dostęp jest do jednego i drugiego.
Resetowałem już TCP/IP, przeinstalowałem sterownik adaptera WiFi.
Załączam raport z ipconfig i proszę o pomoc
Po wymianie rutera Sagemcom F@st 2704 na gwarancji i ponownym skonfigurowaniu Neostrady nie ma połączenia na jednym z czterech urządzeń. Wszystko chodzi jak powinno na dwóch laptopach i tablecie, ale nie na trzecim laptopie.
Po połączeniu z ruterem pojawia się ikona "dwóch monitorów", bez globusa, wykrzyknika ani krzyżyka. Dostęp jest podobnież tylko lokalny, a sieć jest niezidentyfikowana. Połączenia nie ma ani z internetem, ani z panelem konfiguracyjnym przez 192.168.1.1. Na pozostałych urządzeniach dostęp jest do jednego i drugiego.
Resetowałem już TCP/IP, przeinstalowałem sterownik adaptera WiFi.
Załączam raport z ipconfig i proszę o pomoc

Code: text