Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford c-max Hybrid - Światła do jazdy dziennej nie gasną po zapłonie.

12 Sie 2014 16:12 3738 16
  • Poziom 12  
    Witam

Zakupiłem Światła do jazdy dziennej Karmax - 3 kable :
    czarny - masa
    Biały - + po stacyjce podłączony w skrzyneczce bezpieczników
    Żółty - + ze świateł pozycyjnych.

Po przekręceniu kluczyka wszystko działa prawidłowo, jednak po zapaleniu silnika - DRL nie gasną - świecą się razem z mijania.

Zakupiłem przekaźnik :
    http://www.trans-tel.pl/index.php?mode=produkt&produkt_id=1422&from=kategory&strona=1

Tylko 40A

Jak to powinienem podłączyć - nie jestem elektrykiem ale poradzę sobie jeżeli będę wiedział co do czego ma być podłączone. Nigdzie nie mogłem znaleźć schematu dla 3 kabli z DRL. Znajdowałem tylko z 2 kablami.

Z tego co się orientuję:
    30 - pod + z pozycyjnych
    87 - żółty z DRL
    Ale co dalej - co z resztą kabli - masą z DRL , białym z DRL

Dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 39  
    Trochę nie rozumiem. Czy sugerujesz, że światłą są wadliwe, czy niepoprawna instalacja. I dalej czy masz w samochodzie włączoną funkcję świateł dziennych, czy jakaś inna opcja? I tak skoro masz włączoną funkcję świateł dziennych to w jakim celu zakładasz światła dodatkowe? A jeśli chcesz mieć dodatkowe to obowiązkowo wyłącz tą funkcję. I wreszcie pytam formalnie, czy po włączeniu świateł mijania/dziennych świecą się światła pozycyjne? Być może, że są potraktowane jako pełne dzienne i nie muszą być włączone światła mijania. A skoro nie świecą się światła mijania to niby co miałoby dać impuls do wyłączania świateł dodatkowych. Dla pewności podłącz przewód sterujący do świateł mijania, chociaż wystąpi niezgodność z przepisami, gdzie światła mijania (nie dzienne) mogą się świecić tylko przy włączonych światłach pozycyjnych.