Witam Panowie,
Mam pytanie do fachowców od Mercedesów:
Pacjent to Actros MP2 WDB9302141L291481
Problem to błąd EHZ 15141 czyli usterka czujnika B95(PSX) w systemie hydraulicznym skrętnej osi wleczonej. Do samego czujnika dostała się woda i szlag go trafił. Zamówiłem dzisiaj w ASO nowy czujnik w cenie ok 2000 zł
ale pozostaje jeszcze kwestia jego wymiany:
Pytanie pierwsze: czy w rozdzielaczu, w który jest wkręcony w/w czujnik panuje jakieś ciśnienie czy po prostu można wykręcić stary czujnik i wkręcić nowy??
Pytanie drugie: jaki w układzie EHZ stosuje się olej i gdzie się go dolewa bo pewnie po wykręceniu czujnika część oleju wyleci.
Pytanie trzecie: czy po wymianie w/w czujnika trzeba ten czujnik kalibrować bądź kalibrować cały układ skrętnej osi??
Dziękuję za podpowiedzi
Mam pytanie do fachowców od Mercedesów:
Pacjent to Actros MP2 WDB9302141L291481
Problem to błąd EHZ 15141 czyli usterka czujnika B95(PSX) w systemie hydraulicznym skrętnej osi wleczonej. Do samego czujnika dostała się woda i szlag go trafił. Zamówiłem dzisiaj w ASO nowy czujnik w cenie ok 2000 zł

Pytanie pierwsze: czy w rozdzielaczu, w który jest wkręcony w/w czujnik panuje jakieś ciśnienie czy po prostu można wykręcić stary czujnik i wkręcić nowy??
Pytanie drugie: jaki w układzie EHZ stosuje się olej i gdzie się go dolewa bo pewnie po wykręceniu czujnika część oleju wyleci.
Pytanie trzecie: czy po wymianie w/w czujnika trzeba ten czujnik kalibrować bądź kalibrować cały układ skrętnej osi??
Dziękuję za podpowiedzi