Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Deutz Fahr - silnik ch這dzony powietrzem

13 Sie 2014 20:22 15189 16
  • Poziom 2  
    czy silnik ch這dzony powietrzem sprawdza sie w naszych warunkach ? czy jest awaryjny ? a jak jest to jaki jest problem ?
  • Poziom 39  
    A to zale篡 do czego kolega zmierza. Silniki tego typu s stosowne w bardzo wielu maszynach budowlanych i w r騜nych strefach klimatycznych i nie tylko. Owszem wymagaj zapewnienia warunk闚 ch這dzenia jak ka盥y inny. Ale za to w zimie nie ma problemu p造nu ch這dz帷ego. Do niedawna mo積a by這 uwa瘸, 瞠 s nieco precyzyjniejsze, ale na dzisiaj to ju przesz這嗆.
  • Poziom 2  
    dokladnie mi chodzi o te silniki w kombajnie zbozowym co pan mi doradzi w tym temacie. jak sie sprawdza? i czy jest wadliwy ?
  • Poziom 38  
    marek1947 napisa:
    chodzi o te silniki w kombajnie zbozowym . jak sie sprawdza? i czy jest wadliwy ?

    A dlaczego mia豚y si nie sprawdza ? Je瞠li fabryka kombajn zaprojektowa豉 , to zapewne go i przetestowa豉 . Taki silnik ma posiada sprawny osprz皻 , nieuszkodzone wiatraki , dro積e filtry i kana造 wentylacyjne i musi dzia豉 w nie豉twych polowych warunkach .
  • Poziom 26  
    Przez ostatnie na軼ie lat na polskich drogach ,budowach,lasach pracowa造 Tatry Czeskie ch這dzone powietrzem I odwala造 kawa dobrej roboty.
  • U篡tkownik usun掖 konto  
  • Poziom 9  
    Moim zdaniem nie ma si, czego ba jest wymuszony obieg powietrza, producent na pewno go przetestowa odpowiednio.
  • Poziom 27  
    Plus jest te taki 瞠 silnik szybko osi庵a temp. robocz.
  • Poziom 33  
    Ale z drugiej strony, tak jak ju pad豉 tutaj odpowied 瞠 trzeba dba o to 瞠by kana造 ch這dz帷e by造 dro積e. Trzeba pami皻a 瞠 taki kombajn pracuje w silnym zapyleniu, a w徠pi 瞠by zm璚zonemu rolnikowi po ca造m dniu pracy w s這鎍u na kombajnie chcia這 si wieczorem czy rano przed wyjazdem sprawdza czy jest jeszcze wystarczaj帷o czysto, i tutaj mog zacz望 si problemy. Teoria teori a z praktyk bywa r騜nie. Dla wi瘯szo軼i rolnik闚 niestety kombajn jest urz康zeniem kt鏎e pracuje tylko dwa tygodnie w roku w zwi您ku z czym ograniczaj jego codzienne czynno軼i obs逝gowe do tankowania, naprawy, konserwacj itp do czasu a przestanie pracowa w polu (nie raz widzia貫m w篹e od hydrauliki zawini皻e szmat bo si z nich la這) bo cz瘰to po prostu nie ma na to czasu.
  • Poziom 39  
    Alfred_92 napisa:
    Dla wi瘯szo軼i rolnik闚 niestety kombajn jest urz康zeniem kt鏎e pracuje tylko dwa tygodnie w roku w zwi您ku z czym ograniczaj jego codzienne czynno軼i obs逝gowe do tankowania, naprawy, konserwacj itp do czasu a przestanie pracowa w polu (nie raz widzia貫m w篹e od hydrauliki zawini皻e szmat bo si z nich la這) bo cz瘰to po prostu nie ma na to czasu.


    Ale warto zauwa篡, 瞠 pozostaje jeszcze pi耩dziesi徠 tygodni na doprowadzenie do 豉du. Nie s康z , 瞠 kolega pyta o nowy produkt, czyli mowa o maszynie, kt鏎a przez np dwadzie軼ia lat pracuje i spali豉 si. Zaniedba mo積a wszystko ale warto d捫y do stanu poprawnego. Chyba ju dawno przyszed czas na podwy窺zenie stanu kultury technicznej na wsi. Cho przyznaj, 瞠 cz瘰to widz przywi您anie do ba豉ganu.

    Kod: bash
    Zaloguj si, aby zobaczy kod


    Ju tak retorycznie spytam co b璠zie je郵i niedba造 u篡tkownik nie sprawdzi poziomu i nie uzupe軟i p造nu ch這dz帷ego oraz nie oczy軼i od czasu do czasu ch這dnicy?
  • Poziom 33  
    Realia 篡cia na wsi s inne, dla przyk豉du ten kombajn o kt鏎ym m闚i to bizon kt鏎y je寮zi tak przez 5 lat i p騧niej zosta sprzedany i nie zdziwi bym si gdyby u nowego w豉軼iciela dalej je寮zi z t szmat na w篹u. S osoby kt鏎e dbaj o sw鎩 sprz皻 i wtedy nawet 30 letni MTZ b璠zie suchy i cichy, ale nadal wi瘯szo嗆 os鏏 nie dba o sprz皻 i je寮zi a ko豉 odpan (to nie tyczy si tylko rolnik闚, ale i u篡tkownik闚 osob闚ek i innych sprz皻闚). I to niestety ju sam autor musi sobie odpowiedzie czy jest cz這wiekiem kt鏎y dba o sw鎩 sprz皻 jak nale篡 czy oczekuje od tego tylko tego 瞠by odpala這 i jecha這 w pole.
  • U篡tkownik usun掖 konto  
  • Poziom 20  
    Jestem w豉軼icielem ci庵nika SDF jednego z ostatnich z silnikiem ch這dzonym olej/powietrze. Jest czujnik przy wentylatorze i temperatury oleju. Z tego co zaobserwowa貫m to trzeba dba o czysto嗆 w starszych sprz皻ach. Z powodu du篡ch r騜nic temperatur zaczyna si poci z pokryw g這wic, os這ny popychaczy. W po陰czeniu z kurzem mo瞠 to by przyczyn przegrzania i zatarcia. Pomimo to sprz皻y s do嗆 trwa貫 i ekonomiczne w zu篡ciu paliwa.
  • Poziom 17  
    W bizonie jest ch這dnica. ale co 2-3 dni jest zabita kurzem i myje ja karcherem. W forschrittcie 512 jest te ch這dnica, ale do wentylatora jest przyspawana rurka wychodz帷a na zewn徠rz i na ko鎍u jej kawa貫k pasa parcianego, kt鏎y si kr璚i i oczyszcza siatk wi璚 nie ma problemu z brudn ch這dnic. Zr鏏 co takiego jak nie masz, a na pewno pomo瞠.
  • Poziom 43  
    Deutz na silnikach ch這dzonych wiatrem zbudowa leg璠 trwa這軼i. Te silniki pracuj od Arktyki do Afryki. I nie ma problem闚 z przegrzaniem,czy niedogrzaniem. A spos鏏 zabezpieczenia silnika jest zale積y od producenta maszyny. W opcjach jest sporo czujnik闚 kt鏎e mo積a zamontowa.
  • Poziom 29  
    Witam,
    Czytaj帷 posty odnosz wra瞠nie 瞠 przyczyn zapalenia si kombajn闚 s silniki ch這dzone powietrzem. Nie jest to do ko鎍a prawd, cz窷ciej przyczyn zap這nu s 郵izgaj帷e sie paski klinowe, nieszczelne kolektory wydechowe , t逝miki, brak t逝mik闚 iskier itp.
    Silniki ch這dzone powietrzem s tak samo bezpieczne i trwa貫, wymagaj co prawda lepszej jako軼i olej闚 i oryginalnych filtr闚. Codzienna obs逝ga silnika to czyszczenie spr篹onym powietrzem u瞠browania silnika i ch這dnicy oleju znajduj帷ej si w kierownicy powietrza za wentylatorem i sprawdzeniem naci庵u paska wentylatora. Te silniki wytrzymuj w kombajnach przebiegi 4000- 6000 Mth
  • Poziom 8  
    Osobi軼ie wol silniki ch這dzone powietrzem, dlatego 瞠: ta雟ze w eksploatacji, nie musisz wymienia p造nu, nie p瘯nie przew鏚 ch這dzenia czy ch這dnica, nie martwisz si czy w zimie nie zamarznie, a jak si przegrzeje to i tak si zapali kontrolka przegrzania.
    PS. ch這dnica jeszcze szybciej si mo瞠 zanieczy軼i, trzeba po prostu dba o sprz皻, kt鏎y zarabia tylko jeden miesi帷 w roku.