Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Megane nowy alarm pytanko do instalatorów

26 Kwi 2005 07:53 1785 12
  • Poziom 11  
    Witam Wszystkich serdecznie.

    Zwracam się do Was z prośbą o pomoc i poradę. Chciałem zainstalować instalację alarmową w moim samochodziku (Renault Megane 1,6 rocznik 96). Kupiłem alarmik MagiCar i po części udało mi się go zaimplementować w samochodzie. Mam tylko problem z podłączeniem sterowania centralnym zamkiem. Firmowo samochód posiada sterownik centralnego na podczerwień. Dodatkowo na pulpicie znajduje się ręczny włącznik centralnego, pod który za radą forumowiczów podłączyłem się z centralki alarmowej. Wszystko było by ładnie i pięknie gdyby nie to, że nie działa to tak jak trzeba. Problem pojawia się w chwili uzbrojenia się fabrycznego immobillsera. W celu odblokowania go należy między innymi zamknąć i otworzyć zamki, ale tylko sterownikiem na podczerwień (zasterowanie ręcznym włącznikiem na pulpicie nie przynosi żadnego skutku). Mam w związku z tym pytanie czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie się „wpiąć” aby działało to jak trzeba. Podejrzewam, że należałoby się podłączyć do scalonego sterownika, który znajduje się za skrzyneczką z bezpiecznikami jednak nigdzie nie udało mi się znaleźć opisu tego draństwa. Pewnie dla osób, które instalują alarmy będzie to bardzo prosta sprawa. Przepraszam za trochę zbyt długi wywód, ale chciałem wszystko dokładnie opisać. Proszę pięknie o pomoc.
    Pozdrawiam
    Jacek
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 20  
    obawiam się że jesteś skazany na plipanie kluczykiem aby wyłączyć immobilizer.chyba że wywalisz immobilizer
  • Poziom 24  
    A z kluczyka tez jest sterowanie,a jak tak to czy dziala oki,jesli dziala oki to sprobuj sie wpiac w przewody sterujace,ktore ida do drzwi kierowcy.Pozdro...
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 11  
    No i kicha..... Myślałem, że nie będzie z tym większego problemu a tu jednak. Szkoda :(
  • Poziom 19  
    Witam
    Czy odbiornik podczerwieni znajduje się przy lampce wnętrza?
    Jeśli tak to może tam są sygnały załączające i dekatywujące orginalny imobilajzer.
  • Poziom 11  
    Tak, wczoraj "wydłubałem" odbiornik z całą elektroniką, ale nic sensownego nie udało mi się zmierzyć :( Nie wychodzą z tego modułu jakieś konkretne sygnały +/- (lub zmieniają się bardzo szybko i mierniczek nic nie wskazywał).
  • Poziom 24  
    albino napisał:
    A z kluczyka tez jest sterowanie,a jak tak to czy dziala oki,jesli dziala oki to sprobuj się wpiac w przewody sterujace,ktore ida do drzwi kierowcy.Pozdro...

    Nie odpowiedziales?
  • Poziom 11  
    Jeżeli chodzi o sterowanie z kluczyka. Czy chodzi o otwieranie kluczem (mechaniczne otwieranie zamka) i sterowanie centralnego? Jeżeli tak to nie ma czegoś takiego. Otwierają się tylko drzwi kierowcy i nie otwierają się pozostałe (nie ma siłownika typu master). Trzeba kliknąć podczerwienią i wtedy otwierają się wszystkie.
  • Spec od samochodów
    podpiecie pod przelacznik na desce sterowanie dwoma plusami i niema problemow
  • Poziom 11  
    Czy mógłbym prosić Cię prosić o troszkę dokładniejszy opis jaki przekaźnik? Dzwoniłem w akcie desperacji do serwisu i panowie stwierdzili, że nie ma szans na wpięcie się z alarmem do układu tak aby sterując centralnym odblokowywał immobillser. Czyli pozostaje opcja z 2 pilotami, jeden do centralnego i firmowy na poczerwień do odblokowania immobillsera, no chyba że........jest jakieś wyjście
  • Poziom 20  
    sprysio napisał:
    Dzwoniłem w akcie desperacji do serwisu i panowie stwierdzili, że nie ma szans na wpięcie się z alarmem do układu tak aby sterując centralnym odblokowywał immobillser. Czyli pozostaje opcja z 2 pilotami, jeden do centralnego i firmowy na poczerwień do odblokowania immobillsera, no chyba że........jest jakieś wyjście

    chciało by się rzec "a nie mówiłem ?" jedyną szansą na jednego pilota jest zainstalowanie autoalarmu typu bezpilotówka.wykorzystuje on impulsy podczas włączania i wyłączania zamków plipem w kluczyku.warto tylko zastanowić się /czytaj kupić / aby nie brał impulsów tylko z siłownika
    paweł
  • Poziom 11  
    Echhhh.... Mądry Polak po...MagiCarze. Właśnie znalazłem system o którym piszesz (bez własnego pilocika). Szkoda, że wczeeśniej tego nie zobaczyłem. Nic to w sumie z innej strony mogę się pocieszyć, że co 2 piloty to nie jeden, tylko moja "ślubna" nie jest szczęśliwa. Szkoda, że nie dało się tego w prosty sposób obejść.
  • Poziom 13  
    Ja obszedłem to inaczej wpiołem się pod pompę cen.zam. ale tam był pneumatyczny i wszystko chodziło musiałem tylko dołożyć sterownik ST-11M(wydłuża czas impulsu do 4s)bo bez niego nie chodziło