Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Używany zestaw stereo czy naprawa starej wieży Phillipsa?

Szerszen97 14 Sie 2014 11:53 1452 12
  • #1 14 Sie 2014 11:53
    Szerszen97
    Poziom 8  

Proszę o pomoc w podjęciu decyzji, ewentualnie w wyborze sprzętu.
    Znalazłem na strychu wieżę Phillips FW-C85 z kolumnami FWB-C80/00PH. Wieża podłączona do laptopa działa, brzmienie wydaje mi się znośne, jednak bas charczy przy głośniejszej muzyce. Nie działa w niej odtwarzacz CD - nie czyta płyt. Głośniki mają wgnieciony ten plastik w samym środku głośników (jestem kompletnym laikiem :) ). Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca mi się oddawać ten sprzęt do naprawy, czy lepiej kupić używany zestaw - wzmacniacz + kolumny + odtwarzacz. Jestem w stanie wydać na to maksymalnie 1000zł.

Osobiście wolałbym zestaw stereo - dźwięk z tej wieży nie do końca mnie satysfakcjonuje. Słucham przede wszystkim rocka i metalu, ogólnie gitarowego grania, dlatego zależy mi żeby sprzęt grał "z mięsem". :)

Z góry dziękuję za pomoc.

0 12
  • #2 14 Sie 2014 12:46
    ma1111
    Uczeń

Zależy w jaki sposób będziesz użytkował sprzęt. Moim zdaniem naprawa starego zestawu się w ogóle nie opłaca.

W dowolnym markecie można kupić fajny (niewielki) zestaw do domowego użytku. Oczywiście w kwocie 1000 PLN nie będzie to cudo.

Co do używanych zestawów osobiście jestem sceptycznie nastawiony.

0
  • #3 14 Sie 2014 15:57
    398216
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 14 Sie 2014 16:04
    Zamerstary
    Poziom 26  

ma1111 napisał:
    W dowolnym markecie można kupić fajny (niewielki) zestaw do domowego użytku. Oczywiście w kwocie 1000 PLN nie będzie to cudo.