Witam, chciał bym poruszyć temat montażu uszczelniaczy wału pilarek spalinowych, wielu młodych majsterkowiczów nie zna podstawowych zasad.
Zadam kilka pytań dla starych wyjadaczy
1. Czy montując uszczelniacz czop wału korbowego powinien być posmarowany olejem?
2. Czy styk uszczelniacza z misą korbową powinien być przesmarowany sylikonem, bądź pastą? Czy w tym miejscu nie powinno się absolutnie niczym smarować?
3. Jakiego najlepiej użyć sylikonu? (masy - pasty odpornej na paliwo i oleje)
Czy nadaje się do tego celu taki sylikon:
Czarny opisany jako olejoodporny.
4. Ile czasu po zmontowaniu pilarki należy czekać na pierwsze odpalenie?
5. Jak w prosty sposób rozpoznać, sprawdzić uszkodzone uszczelniacze wału nie mając przyrządów?
Pozdrawiam
Zadam kilka pytań dla starych wyjadaczy

1. Czy montując uszczelniacz czop wału korbowego powinien być posmarowany olejem?
2. Czy styk uszczelniacza z misą korbową powinien być przesmarowany sylikonem, bądź pastą? Czy w tym miejscu nie powinno się absolutnie niczym smarować?

3. Jakiego najlepiej użyć sylikonu? (masy - pasty odpornej na paliwo i oleje)
Czy nadaje się do tego celu taki sylikon:

Czarny opisany jako olejoodporny.
4. Ile czasu po zmontowaniu pilarki należy czekać na pierwsze odpalenie?
5. Jak w prosty sposób rozpoznać, sprawdzić uszkodzone uszczelniacze wału nie mając przyrządów?
Pozdrawiam
