Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

fiat seicento 1,1MPI - Zginęła iskra

bizon_126 17 Aug 2014 19:29 1878 10
  • #1
    bizon_126
    Level 30  
    Witam mam problem z moim dzielnym sejem rok 2001 sterownik ten malutki symbolu nie jestem w stanie podać-brak naklejki
    Wczoraj jeździło bez problemowo zrobiło 250 km po nocy nie odpaliło
    Brak sterowania cewkami masą ze sterownika
    Plus po kluczyku do cewki dochodzi
    Kontrolka immo gaśnie
    Czujnik wału i wałka wykazują oporność ale nie wiem czy poprawną
    Auto posiada instalacje lpg 2 gen
    Potrzebuje dojechać nim do pracy tam z czytać mogę błędy ale to 15 km od domu
    Proszę o pomoc bo nie chciał bym pokonać tej trasy na sznurku
  • #2
    jokerro
    Level 34  
    Pewnie czuj wału kaput.Podiagnozuj.
  • #4
    Aleksander_01
    Level 42  
    Nie pamiętam jak fiat, ale większość samochodów pali bez niego.
    Takie schizy jak opisujesz to od czujnika położenia wału.
  • #5
    jokerro
    Level 34  
    Jak chcesz to zamawiaj,ale tak się nie robi.
  • #6
    bizon_126
    Level 30  
    Aleksander_01 wrote:
    Nie pamiętam jak fiat, ale większość samochodów pali bez niego.
    Takie schizy jak opisujesz to od czujnika położenia wału.

    Na odpalonym z tego co pamiętam jak odłączysz to chodzi dalej normalnie ale nie wiem czy bez odpala
    jokerro co proponujesz ?
  • #7
    jokerro
    Level 34  
    bizon_126 wrote:
    jokerro co proponujesz ?


    Postawienie prawidłowej diagnozy co jest trzepniete.
  • #9
    grala1
    VAG group specialist
    bizon_126 wrote:

    Czy twój post wniósł coś ważnego?
    Jakąś wskazówkę,uwagę?

    Uważam że tak tyle że nie pojąłeś tego
    jokerro wrote:
    Jak chcesz to zamawiaj,ale tak się nie robi.


    Jak chcesz naprawić tanio to trzeba zrobić diagnozę, jak chcesz drogo to kupujesz części na pałę bo ktoś napisał na forum że to może być to lub to.

    Nie ma iskry ale czy sterownik silnika widzi obroty wału?
    Może ich nie widzieć i wtedy tez nie będzie sterowania wtryskiwaczem.
    Czy sprawdziłeś czy wtryskiwacz podaje paliwo?

    Może być uszkodzony sterownik silnika lub nie mieć zasilania.
    Czy po włączeniu zapłonu słychać pompę paliwa?
  • #10
    sandamiano
    Level 30  
    Gdyby był to cpw to miałbyś checka zapalonego na wskaźnikach. Sterownik ten mały jak piszesz to iaw 59f. często zawodzi ale to głównie usterka mechaniczna (przerwanie cienkiego drucika na pinach) niż elektroniczna. Są tacy co naprawiają ale ciężko to rozebrać i później uszczelnić