Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Router-鈍iat這w鏚, jaki kupic?

19 Sie 2014 10:47 20733 19
  • Poziom 2  
    Witajcie

W czerwcu za這zono u mnie swiat這w鏚, jestem zielony w tych technologiach wiec napisze ze w technologi ftth i gpon.

Potrzebny mi router z dobrym wifi bo ten co daje dostawca internetu ma bardzo slabe (5m i prawie niema zasiegu) koszt jaki moge wydac to 200-300, im mniej tym lepiej :)

Ten co mam teraz to HUAWEI Echolife HG8245H

Probowa貫m znalesc sam jakis konkretny router ale przez te wejscia w ktorych jestem zielony jest to niemozliwe.

Pytalem tez dostawcy jaki lepszy router moge kupic, jaki typ itp. to powiedzial mi ze kazdy z wejsciam WAN, ale gdy patrze na te routery i na ich wyjscia to niema jednego wyjscia w ktorym jest ten swiat這wod(przynjamniej tak mi sie wydaje, ze to swiat這wod)

W za豉czniku dalem zdjecia tych wej嗆, NA zadnym routerze jaki patrzylem z wejsciem WAN niemoge znalesc takiego wejscia jaki jest pod routerem ( Na koncu kabla ktory wchodzi do tego jest jakby "酥ikulec"dlatego wydaje mi sie ze to jest swiat這w鏚)

z G鏎y dzieki za wszelaka pomoc, moze sie tez czegos od was naucze :)
  • Poziom 43  
    Kabel z zielon wtyczk to 鈍iat這w鏚. Szukaj routera z wej軼iem w standardzie GPON (豉twe to nie b璠zie).
  • Poziom 2  
    Co do routera to sam dostawca mowi ze te routery sa slabe, cala miejscowosc ma takie same i od kazdego slysze to samo ze Wi-Fi jest bardzo s豉be. Zasieg sprawdzalem u mnie na laptopie, telefonach i na drugim koncu domu jest stacjonarny z antenka ktora odbiera Wi-fi(czy cos takiego) .
    Tak瞠 widzicie jak jest, co do tego xDSL by豚y to dobry wyb鏎? Jak z wi-fi wtedy? i czy nie popsuje to jakosci internetu przy g這wnym komputerze do ktorego jest podlaczony router?
  • Poziom 43