Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TP - LINK 3G/4G - Brak połączenia z internetem przez router TP - LINK 3G/4G

20 Sie 2014 19:28 1137 4
  • Poziom 2  
    Witam! Posiadam ruter TP- LINK 3G/4G Wireless N Model: TL - MR 3220 oraz internet radiowy (Sarocom). Przed zakupem rutera kabel z anteny był podłączony do karty sieciowej komputera i internet funkcjonował bez problemu. Niestety kiedy chcę podłączyć internet przez ruter, na stronie do konfiguracji rutera jego status to: Unplugged. Nie zostaje wykryty. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy w ogóle ten ruter obsługuje łącze radiowe? Jestem laikiem więc proszę o wytłumaczenie tego problemu.
  • PCBway
  • Specjalista Sieci, Internet
    A w jaki sposób masz dostarczaną tą radiówkę?jaki kabel idzie dokarty sieciowej, koncentryczny czy skrętka LAN? Masz samą antenę czy zew.punkt dostępowy?
  • PCBway
  • Poziom 2  
    Więc moja antena odbiera sygnał z nadajnika, który jest na budynku 100 m dalej. No i z tej anteny skrętką internet idzie do kompa, przed wejściem do kompa wchodzi w jakąś kostkę do której wchodzi też zasilanie z sieci i potem do karty sieciowej. W antenie mam urządzenie o takich numerach: TL-WR543G to chyba modem - 4 wyjścia Rj-45 zółte i jedno niebieskie. Kabel wychodzi pierwszym żółtym wyjściem.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Ten WR-543 jest obok anteny na zewnątrz? Jeśli tak to urynanet. Ten WR-543 pracuje w trybie WISP i odbiera internet z nadajnika.Jednocześnie tworzy sieć u ciebie na portach LAN. Wykorzystujesz jeden z nich. Jeśli chcesz stworzyć sieć WiFi u siebie to masz dwa rozwiązania. Pierwsze , łączysz port WAN( niebieski) MR-3220 tym kablem, który masz do komputera i konfigurujesz jako router.Lub łączysz kabel do portu LAN i ustawiasz jako AP. Sieć tworzy WR-543.Masz dostęp do panela konfiguracyjnego WR-543?Jaki ma adres LAN?
  • Poziom 2