Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Econoline 5.8 - Zmiana chłodnicy z 5.8benzyna na 7.3 diesel poziom płynu

23 Sie 2014 11:21 1020 3
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie mam problem odnośnie mojego auta.
    Samochód mój posiadał chłodnicę z dwoma grubymi krućcami od dużego obiegu płynu, oraz korkiem wlewowym, który przy wzroście ciśnienia bocznym wężem wywalał wodę na zewnątrz. Niestety chłodnica się utleniła, zaczęła ciec i nie mogąc dostać w Polsce identycznej, kupiłem chłodnicę większą od 7.3 diesla, która poza dwoma grubymi wyjściami posiada tylko cienki króciec w górnym rogu.

    Założyłem nową chłodnicę, kupiłem na szrocie jakiśtam zbiorniczek wyrównawczy, podłączyłem go do węża wodnego bięgnącego z nagrzewnicy do pompy, a cienki króciec od chłodnicy podpiąłem do cienkiego krućca przy korku zbiorniczka,

    Zalałem płynem, odpowietrzyłem.

    Po odpaleniu odrazu napełnia zbiorniczek płynem, po napełnieniu węże nie puchną.
    Jak po uruchomieniu dodam gazu to praktycznie błyskawicznie go napełnia po sam korek, próbowałem dawać go wysoko, nic to nie zmieniło. Proszę o jakieś sugestie
  • Poziom 2  
    Żadnych pomysłów?
  • Poziom 2  
    Dzięki za pomoc, niestety dalej nie potrafię rozwiązać problemu.
    Sytuacja wygląda tak:
    http://naforum.zapodaj.net/7512c65c26fc.jpg.html
    Ford Econoline 5.8 - Zmiana chłodnicy z 5.8benzyna na 7.3 diesel poziom płynu
    Na wężach do nagrzewnicy 1 i 2, założone są trójniki, które prowadzą wodę do parownika, próbowałem na obu idących do parownika zakładać trójniki i na obu napełnia zbiorniczek po korek, po zgaszeniu auta płyn wraca do pierwotnego poziomu...