Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Atmega8 - Czym programować

rafal1538 23 Sie 2014 20:26 939 7
  • #1 23 Sie 2014 20:26
    rafal1538
    Poziom 8  

Witam.
    Muszę zaprogramować Atmega8, do sterownika dmuchawy C.O.
    Posiadam kod źródłowy i ustawienia fusebit, tylko potrzebuję schematu prostego programatora i instrukcji jakim programem i jak go zaprogramować, bo w programowaniu to jestem kompletnie zielony.
    Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.

0 7
  • Pomocny post
    #4 23 Sie 2014 21:47
    76375
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 23 Sie 2014 23:20
    rafal1538
    Poziom 8  

Dzięki za odpowiedzi, już wszystko rozumiem, lecz mam kolejny problem, w kodzie źródłowym do procesora autor nie napisał obsługi dmuchawy CO lecz wyprowadzenia są już zrobione.

Czy mógłby ktoś pomóc mi dopisać do tego kodu obsługę dmuchawy, najlepiej żeby się ją włączało w menu i pracowała do określonej temperatury. Jeśli temperatura spadnie poniżej określonej to włączy się ponownie, lecz gdy temperatura w ciiągu pięciu minut nie wzrośnie to się wyłączy aż do ponownego włączenia.

PS: Nie zbuduję innego sterowika, gdyż ten mam już prawie wykonany.

Kod źródłowy:

Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Link do projektu, nie wiem czy mogę podać, lecz chyba jest niezbędy do zapoznania się. Link

Pozdrawiam.

0
  • Pomocny post
    #6 24 Sie 2014 08:59
    Kuniarz
    Moderator Projektowanie

rafal1538 napisał:
    Dla was to poł godziny pracy

...tyle to zajmie analiza programu, bo nie ma nic gorszego niż poprawiać kod pisany przez kogoś innego :/
    Do tego chcesz zmianę mocy dmuchawy, liczenie czasu itp. To nie takie proste.

Może jednak sam spróbujesz ? Zacznij od dopisania kolejnej opcji w menu.

0
  • #7 24 Sie 2014 13:44
    rafal1538
    Poziom 8  

Tylko w ogóle nie wiem od czego zacząć, nawet jakich informacji szukać.