Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Alhambra 1,9TDI 115KM - Ogrzewanie postojowe!Eberspacher!

23 Sie 2014 21:32 2883 7
  • Poziom 8  
    Witam Wszystkich!
    Jestem posiadaczem Seata Alhambry 2001 rok!1,9 TDI.115 KM.jest w nim ogrzewanie postojowe eberspacher.Gdy sa chłodne dni ogrzewanie sie załacza ale przy tym dymi strasznie!Do tego gdy auto jest zaparkowane i jest właczone ogrzewanie to kabina jest nagrzana a silnik jest zimny i dotego przy silniczku przy tylnych drzwiach jest mokra plama(kapie chyba płyn)!Problem mam też z pompką wody pod szyba podobno nie chodzi!czy można to jakos samemu sprawdzic i naprawic czy lepiej jechac do serwisu?Z góry dziekuje za pomoc pozdrawiam!
  • Poziom 16  
    Prawdopodobnie się zalewa i trzeba będzie ją rozebrać i sprawdzić w jakim stanie jest to wszystko w środku ( chodzi mi o bebechy w piecu ) jeśli chodzi ci o pompę obiegową układu chłodzenia to sprawdz czy działa bo to też ważna sprawa przy ogrzewaniu postojowym. Z tego co piszesz to chyba jest uszkodzona bo nie robi obiegu i dlatego przewody przy silniku są zimne.
  • Poziom 8  
    Z tego co Piszesz to chyba lepiej dac do fachowca niż samemu zacząc grzebac!
  • Poziom 16  
    Sprawa nie jest aż tak skomplikowana, wszystko zależy od twoich umiejętności i wiedzy :D
  • Poziom 8  
    Witam!sorki ze dopiero odpisuje ale miałem inne sprawy!no własnie!chodzi o umiejetnosci i wiedze a tego za dużo nie mam bo doczynienia z tym nie miałem!Masz może jakies podpowiedzi?z góry dziekuje i pozdrawiam!
  • Poziom 8  
    Witam!Pompka obiegowa wymieniona słychac jak chodzi,a co do ogrzewania postojowego to wymienione zostało sitko i swieca żarowa!takze działa!ale na tym problem sie nie skonczył!po naprawie w/w żeczy auto chodziło super temperature łapał szybko i wszystko było ok!Jechałem w tym tygodniu do Niemiec i po przejechaniu 400 km zaswieciła mi sie kontrolka brak płynu w zbiorniczku wyrównawczym,było pusto i mokro pod zbiorniczkem i podwoziem(wywalał płyn zbiornikem,ale po odkreceniu stan sie podnius ponad norme!i taka sytuacja powtarzała sie co kilka razy przez 50 km.potem juz było tylko gorzej!po dolaniu wody auto zaczeło szalec,temperatura podniosła sie z 90 na 110 stopni i tak samo temp.oleju ze 80 na 130!i dotego zaczeło leciec zimne powietrze z nawiewu!Czy wie Ktosco mogło sie stac?Z góry Dziekuje za pomoc!Pozdrawiam!
  • Specjalista VAG & Ogrzewania Postojowe
    a piec nie pracuje czasem cały czas??
  • Poziom 8  
    nie pracuje!