Dzień dobry,
Mam problem za swoją Laguną. Kupiłem kilka miesięcy temu od znajomego mechanika, który twierdził, że samochód w dobrym stanie. W drodze do warsztatu strzelił rozrząd. I się zaczęło. Po wymianie rozrządu, mechanicy powiedzieli, że turbina jest w kiepskim stanie i trzeba ją wymienić. Wymienili. Ponadto sprawdzili podobno całą mechanikę i jest ok, ale z elektryką to jest dramat i trzeba do elektryka jechać. Po tej wymianie był jak na moje niewprawne oko słaby - w końcu to 110KM, a mnie się wydawało, że jeździ jak moja stara Felicia, ale nic - nie znam się