Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 - peugeot 307 2.O HDI 136 ps 2004 r ciezko odpala

gumasek 25 Aug 2014 10:31 5235 14
  • #1
    gumasek
    Level 14  
    Witam tak jak w temacie Autko mi ciezko odpala czy jest cieple czy zimne. proble polaga na tym ze jezeli naladuje akumulator to auto odpala od razu , jak dalem nowy akumulator to problem znikl na pare dni i znowu ciezko odpala . Rozrusznik kreci normalnie .
  • #3
    gumasek
    Level 14  
    jak akumulator jest naladowany to jest wszystko ok . z tego co mi mowil jeden elektronik .
  • #4
    Krzysiek2468
    Level 11  
    Nie masz podłączonych jakichs chinskich gadzetów pod 12 v w samochodzie?

    Dodano po 5 [minuty]:

    Moze masz zbyt maly prad uderzeniowy aku... jest duzo mozliwosci
  • #5
    gumasek
    Level 14  
    nie mam nic takiego podlaczonego . jedynie radio JVC ale je dopiera wlaczam jak auto zapali. jest mozliwe ze to wina rozrusznika ???
  • #6
    Krzysiek2468
    Level 11  
    Tak to wyglada jakby aku byl za slaby:l Polecam sie zorientowac w doborze pradu uderzeniowego akumulatora, bo spotkalem sie juz z podobnym problemem i wlasnie to bylo przyczyna. Rozwiazac to mozna tylko przez zmiane akumulatora, wiec zanim sie cokolwiek zrobi radze odwiedzic jakiegos normalnego mechanika i pozwolic mu to obejrzec, gdyz oni beda wiedzieli najlepiej, co zrobic ;)

    Dodano po 3 [minuty]:

    W sumie mogly sie tez zurzyc tulejki...

    Dodano po 2 [minuty]:

    Mozesz tez sprobowac podlaczyc bezposrednio kablami rozruchowymi aku do rozrusznika i sprawdzic tym czy wina nie lezy po stronie doprowadzenia zasilania.
  • #7
    gumasek
    Level 14  
    Tylko że ja zmienilem na nowy aku i problem dalej jest moze nie jak wczesniej ale ma trudnosci z odpaleniem . Błedy wskazuje na pompe paliwa i czujnik ale to moze byc z tego powodu ze nie ma takiego pradu jaki byc powinien . czekam na Wasze propozycje a popoludniu podjade do elektronika


    Wczesniej jak mi elektronik sprawdzal przy naladowanym aku to bylo wszystko wparzadki nie mial sie czego czepic . Dopiero po paru dniach wrocil problem i po wymianie aku jest tak samo
  • #8
    Krzysiek2468
    Level 11  
    Nie gasnie Ci czasami w drodze czy spada z obrotow?
  • #9
    gumasek
    Level 14  
    Nie . Nic sie takiego nie dzieje . jedem mechanik mi mowi ze rozrusznik pobiera wiecej pradu i to dlatego drugi mowi co innego .... Dzisiaj pojde do 3 i pewnie bedzie co innego gadal
  • #10
    Krzysiek2468
    Level 11  
    Troche malo mozliwe zeby pobieral za duzo pradu :D No tak teraz niestety jest... Warsztatow samochodowych jest teraz jak grzybow po deszczu, a jak przyjdzie co do czego to nie ma gdzie samochodu naprawic :D Potrafia tylko wymieniac podzespoly bez proby ich napraw... Czesto niepotrzebnie.
  • #11
    gumasek
    Level 14  
    tak mi jeden elektronik powiedzial ze Francuskie auta tak maja ze rozrusznik moze pobierc wiecej pradu i pozniej mniej idzie na inne podzespoly i dlatego sa bledy na pompie i czujniku.
  • #12
    Krzysiek2468
    Level 11  
    Dziwne... Nie jestem mechanikiem i malo z tym mam do czynienia, ale wydawalo mi sie, ze prad moze jedynie malec w takich sytuacjach ... Chyba ze cos blokuje rozruszinik.. Wtedy bedzie sie zachowywal odrobine jak cewka
  • #13
    gumasek
    Level 14  
    tto sa jego slowa .
  • #14
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Dość, Panowie dość. Same bzdury i to w dziale dla zaawansowanych.
    robokop wrote:
    W parametrach co widać - prędkość silnika w trakcie rozruchu i ciśnienie paliwa na szynie?

    Póki nie znamy odpowiedzi na to pytanie, szkoda strzępić języka, może to, może tamto.
    Przenoszę do początkujących.
  • #15
    Krzysiek2468
    Level 11  
    Obstawialbym wyrobione tulejki.