Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaką ręczną pilarkę tarczową polecacie? 150-300zł

Lidben 25 Aug 2014 12:46 19764 15
    Lidben
    Level 11  
    Witam,

Zastanawiam się nad zakupem budżetowej pilarki tarczowej do zastosowań domowych jak, cięcie i obrzynanie desek, sklejek, płyt osb etc. Nie potrzebuję jakichś laserów, chciałbym by pilarka była dosyć mocna, miała solidny gruby blat i głebokość cięcia 65mm.

Co możecie polecić?

Pozdrawiam
    retrofood
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Chyba zapomniałeś o jednym zerze w budżecie...
    Lidben
    Level 11  
    Bez przesady... proszę nie robić ze mnie debila. Jak napisałem do zastosowań domowych, wcale nie szukam jakichś Makit, Dewaltów, Boschów, Macallisterów itp, nie jestem profesjonalistą, chcę w miarę dobry sprzęt za jak najniższą cenę bym mógł równo i bez problemu przyciąć deskę, płytę itd. Naprawdę nie ma nic takiego do 300zł?
    krisxxl
    Level 28  
    Witam

Ale piszesz o stacjonarnej, ze stołem, czy taką do ręki, tzw. bączka?

Pozdrawiam

Krystian
    Lidben
    Level 11  
    Przepraszam, oczywiście chodzi o pilarkę ręczną :) .
    retrofood
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Lidben wrote:
    Bez przesady... proszę nie robić ze mnie debila. Jak napisałem do zastosowań domowych, wcale nie szukam jakichś Makit, Dewaltów, Boschów, Macallisterów itp, nie jestem profesjonalistą, chcę w miarę dobry sprzęt za jak najniższą cenę bym mógł równo i bez problemu przyciąć deskę, płytę itd. Naprawdę nie ma nic takiego do 300zł?

Bez przesady, nie miałem najmniejszego zamiaru, ale napisałeś:
    Lidben wrote:
    chciałbym by pilarka była dosyć mocna, miała solidny gruby blat i głebokość cięcia 65mm.

65 mm na stołowej to niemało, a i przy ręcznej też niczego sobie.
    Lidben
    Level 11