Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6C5 1.9Tdi - Tryb awaryjny - zbyt duze cisnienie doladowania turbiny

26 Sie 2014 18:21 2862 2
  • Poziom 10  
    Witam.
    Auto przechodzi w tryb awaryjny przy prędkości 160km/h. Wg Vag zbyt duże ciśnienie doładowania turbiny.
    Turbina wyczyszczona, kierownice turbiny po czyszczeniu i pracuja w całym zakresie. Wężyki podciśnieniowe wymienione, EGR zaślepiony.
    Co dziwne do czwartego biegu niezależnie od obrotów nie idzie wprowadzić auta w tryb serwisowy dopiero na piątym biegu i zawsze przy predkosci 160 tryb się załącza.
    Proszę Was o pomoc, co powinienem dalej sprawdzić?
  • Poziom 18  
    Najlepiej jak byś wrzucił log 11 dynamiczny na 5 biegu. A N75 nowy? Jaki nr błędu? Sterownik z map sensorem 028 xxx xxx czy bez 038 xxx xxx?
  • Poziom 30  
    Miałem taki problem z awx, po wymianie uszczelki pod głowica przy składaniu pomyliłem podcisnienia i turbina przeladowywala bo sterowanie zaworem upustu turbiny było przelaczone w inne miejsce. Po ponownej zamianie było ok. Były błędy p0102 p0200, p0299.