Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Extensa 5630G - black screen.

vol.4 26 Sie 2014 23:01 1011 5
  • #1 26 Sie 2014 23:01
    vol.4
    Poziom 7  

    witam.

    posiadam leciwego laptopa acer extensa 5630g, model ms2231 (plyta gl. to homa 07245-1m), ktory do tej pory spisywal sie znakomicie.

    jakis czas temu postanowilem sprawdzic mozliwosci modowanego biosu do mojego modelu (Extensa 5630G BIOS 1.36 MOD R3 przerobiony przez kizwan). flashowanie przebieglo pomyslnie i wszystko bylo ok (gl. powylaczalem oszczedzanie energii co umozliwia ten modowany bios) az do wczoraj, gdy postanowilem "troche bardziej" pobawic sie nowym biosem. sam juz nie pamietam co zmienialem w opcjach, zdaje sie, ze wszystko co mozliwe :/

    objawy sa takie, ze po wlaczeniu lapka: mrugnie dioda hdd, mrugnie cd-rom, przez okolo 3sek. kreci sie wentylator, nastepnie sie zatrzymuje, po okolo minucie wentylator znowu zaczyna sie krecic i tak juz zostaje. na ekranie nie ma NIC. co moze byc przyczyna takich objawow?

    probowalem odpalac lapka bez cd, bez hdd, bez pamieci - objawy te same. spedzilem sporo czasu szukajac jakiejs zworki resetujacej ustawienia biosu, ale bez skutku; w koncu "dokopalem sie" do baterii cmos, ale wyjecie jej tez nic nie dalo. naprawde skonczyly mi sie pomysly, prosze o pomoc...

    0 5
  • #2 26 Sie 2014 23:33
    nanab
    Poziom 27  

    Wszystko wskazuje na bios, od niego zacznij.

    0
  • #3 27 Sie 2014 06:11
    boro1234567
    Spec od komputerów

    Przeprogramuj kość bios.

    0
  • #4 27 Sie 2014 06:11
    boro1234567
    Spec od komputerów

    Przeprogramuj kość bios.

    0
  • #6 27 Sie 2014 10:12
    vol.4
    Poziom 7  

    dzieki za odpowiedzi.

    baterie wyciagalem kilka razy na 5-10min. pamietam, ze w desktopach wystarczala chwila bez baterii i nastepowal reset ustawien, tutaj nic sie nie zmienilo...

    coz, wyglada na to, ze pozostaje sprobowac przeprogramowac bios w jakims serwisie; niestety sam nie mam takich mozliwosci technicznych...

    0