Witam
Na wstępie proszę o wyrozumiałość
ponieważ jestem zielony w tych sprawach i trzeba tłumaczyć mi jak chłopu ze wsi krok po kroku
Mam problem z regulatorem ładowania (uszkodził się poprzez wadliwą przetwonicę)
Regulator 12/24V MPPT 10A (tylko takie informacje są na nim napisane)
Nie działa mi wejście gdzie podłącza się przetwornicę napięcia 12V, na załączonych zdjęciach widać co przylutowałem ale sądzę że Pan w sklepie dał mi złą część i przez to chyba nie działa.
Na starej części (jest to chyba tranzystor, ale nie jestem pewien) mogę odczytać tylko kilka napisów:
P75NF75*
CZOMY*
MAR*
(Tu gdzie dałem gwiazdkę to jest spalone i wiecej nie odczytam)
a Pan w sklepie dał mi i przylutowałem na to miejsce takie coś:
P60NF06
7SAGA V6
PHL 109
Czy dobrzą rzecz dał mi sprzedawca, jeśli nie to proszę napiszcie co mam kupić i wlutować aby działało??
na kilku tranzystorach mam napisane:
P75NF75&
CZOMY 6
MAR 243
(wydaje mi się że ten spalony to bedzie chyba to samo)
Reszta układów itd wygląda na nieruszoną i nie spaloną, regulator ładuje baterię normalnie tylko nie działa wyjście gdzie podłącza się przetwornicę. (a gdy podepnę przetwornicę prosto pod akumulatory regulator jakby nie ładował, ponieważ gdy ładuje mruga dioda, a po podłączeniu przetwornicy świeci cały czas tak jakby regulator był obciążony)
Dziękuję za jakąkolwiek pomoc
Na wstępie proszę o wyrozumiałość

Mam problem z regulatorem ładowania (uszkodził się poprzez wadliwą przetwonicę)
Regulator 12/24V MPPT 10A (tylko takie informacje są na nim napisane)
Nie działa mi wejście gdzie podłącza się przetwornicę napięcia 12V, na załączonych zdjęciach widać co przylutowałem ale sądzę że Pan w sklepie dał mi złą część i przez to chyba nie działa.
Na starej części (jest to chyba tranzystor, ale nie jestem pewien) mogę odczytać tylko kilka napisów:
P75NF75*
CZOMY*
MAR*
(Tu gdzie dałem gwiazdkę to jest spalone i wiecej nie odczytam)
a Pan w sklepie dał mi i przylutowałem na to miejsce takie coś:
P60NF06
7SAGA V6
PHL 109