Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alcatel 5035D - jedna z kart traci zasięg po podłączeniu zasilania

27 Sie 2014 14:19 921 10
  • Poziom 10  
    Witam. Gdy w telefonie znajduje się karta sim Aero2 i karta sim Play, to po podłączeniu go do ładowarki czy komputera karta Aero2 traci zasięg. Dzieje się tak bezpośrednio po podłączeniu telefonu do ładowarki czy komputera, lub po kilkunastu sekundach. Te same karty sim użyte w innym telefonie dual sim z Androidem działają prawidłowo. Nie pomogło przywrócenie fabrycznych ustawień telefonu ani wymiana przez operatorów obu kart sim na nowe. Problem się powtarza w przypadku użycia trzech różnych kabli USB oraz na czterech różnych komputerach. Kiedy wkładałem karty innych operatorów w oba sloty to taka sytuacja, że jedna z nich traciła zasięg nie występowała (i z włączoną i z wyłączoną transmisją danych). Tylko wtedy, kiedy w slocie 3G była karta Aero2. Niezależnie od tego, jaka karta była w drugim slocie. Z tego co czytałem, to jest dosyć częsty problem w tym modelu. Z tym, że nie koniecznie dotyczy tylko kart Aero2. Czy oddać telefon do serwisu (jest jeszcze na gwarancji), czy da się coś z tym zrobić "domowym" sposobem? I jeśli jest to wada konstrukcyjna, to czy serwis będzie w stanie coś z tym zrobić, czy będę musiał prosić o zwrot pieniędzy?
  • Poziom 17  
    Jak chcesz korzystać z Aero2 to musisz wyłączyć kartę Play. Areo2 nadaje w niektórych miastach na 900 i 1800. Jeszcze jedna sprawa zobacz pod baterią czy są dwa numery IP, czy jeden.
  • Poziom 10  
    Wyłączenie drugiej karty nic nie zmienia w zachowaniu telefonu. Telefon posiada 2 numery IMEI.
  • Poziom 17  
    Wyłącz telefon, następnie przycisk głośności + i zasilanie. wybierz factory reset i w linii gdzie będzie tekst. Wciskasz przycisk zasilania. Telefon się zrestartuje i już powinno działać.
  • Poziom 10  
    Niestety sytuacja bez zmian. Czy problem może polegać właśnie na zakłóceniu działania telefonu w paśmie UMTS 900 MHz? A sytuacja, że czasem kilkanaście sekund utrzymuje zasięg wynika z tego, że przez chwilę Aero2 korzysta z innego pasma? Zastanawiam się, jak sformułować reklamację. Na co powinienem zwrócić uwagę serwisu tak, żeby dotyczyło to ogólnych parametrów karty a nie wskazywało konkretnego operatora? Jeżeli w zgłoszeniu reklamacyjnym napiszę, że problem dotyczy tylko Aero2 to stwierdzą że to nie problem telefonu a karty sim (choć sprawdziłem, że tak nie jest, bo ta sama karta w innym telefonie działała prawidłowo).
  • Poziom 17  
    To jest niemożliwe. Mam telefon z takim samym systemem jak twój i Areo2 Chodzi. Czy zrobiłeś Factory reset.
  • Poziom 23  
    Wydaje mi się, że to jest jednak możliwe. Takich raportów jest więcej dla tego modelu.
  • Poziom 10  
    @iras
    Zrobiłem factory reset. Ale czy masz ten sam model telefonu czy tylko telefon z tym samym systemem?
  • Poziom 17  
    Mam telefon z takim samym systemem.
  • Poziom 1  
    Miałem taki sam problem. Wysłanie telefonu do serwisu nic nie dało. Pomogła wymiana karty sim play. Na pewno masz kartę starszego typu i ona powoduje takie problemy. Wymień ją na nową a problem zniknie.
  • Poziom 10  
    Wymiana karty sim nic nie dała. Wymieniłem ją już kilka miesięcy temu bo czytałem że to może być przyczyną. Telefon był w serwisie, wymienili płytę główną. Nic to nie dało. Odesłałem telefon z powrotem i sklep oddał mi pieniądze.