Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lancia Thema 2.0 ie 16v 92 rok - Kasowanie błędów klimatyzacji

27 Sie 2014 19:43 822 4
  • Poziom 6  
    Mam problem z klimatyzacją polegający na zablokowaniu prawie wszystkich jej funkcji po tym jak została wkręcona niewłaściwa zaślepka zaworka po napełnieniu instalacji czynnikiem (za krótka) co spowodowało powolne ulatnianie się czynnika na skutek czego doszło do utraty ciśnienia w układzie i zadziałaniu zabezpieczenia.
    Jeśli ktoś wie gdzie i z czym się podłączyć , jak skasować błędy i zresetować ten układ będę bardzo wdzięczny i ponownie będę mógł cieszyć się dobrodziejstwem klimy w aucie Podpowiem iż do środka tej nieszczęsnej zaślepki włożyłem oring 6,3x2,4 i tym samym spowodowałem to że zaślepka nie dotyka już zaworka i gaz się już nie będzie ulatniał
  • Poziom 20  
    Nabij klime jak gaz uciekł i ciesz się działająca klimatyzacją.
  • Poziom 6  
    Wiśta wio łatwo powiedzieć. Czy jest możliwość nabicia instalacji jak nie działa kompresor? Czy można uruchomić sprężarkę podłączając jej sprzęgło na krótko z ominięciem elektroniki, w końcu co z czujnikami i innymi elementami zabezpieczeń oraz z błędami, które z pewnością się już zagnieździły w pamięci
    Dla informacji dodam że jest to stary układ na R12. Myślałem nawet o przezbrojeniu na R134,bo był dostępny jakiś kanadyjski środek do tego pod nazwą Retro Pro ale handlarze chcieli za to jakieś 400 -500 zet. Później znalazłem coś takiego u anglików za jedyne 20 funciaków ale był problem z dostawą. w końcu dałem sobie spokój. Pozdrawiam ,czekam na odpowiedź
  • Poziom 11  
    po nabiciu powinna zadziałać mimo zapisanych błędów.
  • Poziom 6  
    Niestety pomimo nabicia układu gazem nie powróciło prawidłowe działanie klimatyzacji Nie może obyć się bez ingerencji elektronika ,który musi skasować błędy i przywrócić prawidłową pracę układów sterowania urządzeniem oraz jego zabezpieczeniem.
    W tym konkretnym przypadku nie działa układ regulacji temperatury wewnętrznej, sama klimatyzacja działa(słychać jak włącza się elektromagnes kółka pasowego sprężarki)jednak elektromagnes nagrzewnicy pozostaje otwarty na maksa dając w ten sposób maksymalną temperaturę w kabinie . Temat w zasadzie można by już zamknąć