Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Goclever i102 - uznanie gwarancji po zmianie softu

28 Sie 2014 14:12 1173 3
  • Poziom 16  
    Witam, mój Goclever i102 przestał pewnego dnia działać, tzn włączył się do napisu goclever, a potem tylko biały znacznik i czarny ekran. Przeczytałem, że pasuje firmware od Airis Kira N10020, zrootowałem więc tablet wgrywając soft od Airis, okazuje się jednak, że tablet się zawiesza nie działa aparat, ma problemy z ładowaniem itd. Na sprzęt jest jest jeszcze 1,5 roku gwarancji, ale obawiam się że nie uznają mi gwarancji, ponieważ wgrałem inny soft. Rozwiązaniem było by uszkodzić soft, żeby tablet się nie uruchamiał, lub wgrać oryginalny soft od goclevera, którego nigdzie nie ma.
    Co radzicie w tej sytuacji ?
  • Poziom 2  
    Wg warunków gwarancji na stronie producenta:
    Cytat:

    Gwarancja nie obejmuje:
    (...)
    > wadliwego działania nieautoryzowanego oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu.


    Jesteś pewien, że masz soft od N10020?
    Tutaj jest temat z udziałem twojego netbooka Link, jest tu opisane jak go sflashować. Robiłeś to w ten sam sposób?

    Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Tak, tak robiłem

    Dodano po 42 [sekundy]:

    A jest teraz jakieś sposób żeby usunąć to oprogramowanie, tak żeby na gwarancje go przyjęli ?
  • Poziom 2  
    Nie da się od tak "usunąć" - trzeba zainstalować oficjalny firmware do I102.

    Może napisz do wsparcia technicznego GoClever, aby przysłali Ci firmware (choć nie sądzę by odpisali)