Dzień dobry. Posiadam pralkę Candy Holiday 800. Wczoraj wykonałem pranie jak zwykle, jednak gdy program dobiegł końca, zauważyłem, że w bębnie oprócz ubrań nadal znajduje się duża ilość wody. Uchyliłem nawet na chwilę drzwiczki, faktycznie - pewna ilość wody wylała się na podłogę. W związku z tym - teraz wiem, że popełniłem w tym momencie duży błąd - szybko zamknąłem drzwiczki i włączyłem jeszcze raz te ubrania razem z pozostałą wodą na najprostszy program, mając nadzieję, że po jego zakończeniu w bębnie pozostaną same ubrania
po jakimś czasie (program trwa 32 minuty) usłyszałem dobiegający z łazienki dziwny dźwięk. Gdy pobiegłem do łazienki, usłyszałem, że pralka - nie znam się na tym, więc mówię intuicyjnie - ma problemy z odciągnięciem wody z bębna. Przestraszyłem się, że coś się spali/zniszczy i odłączyłem pralkę od prądu. Wtedy też zauważyłem, że drzwiczki jakby się rozszczelniły i przeciekały (jednak wyciek nie był jakiś ogromny, ot - niewielka kałuża) pod wpływem dużej ilości wody (bo w bębnie prawdopodobnie znajdowała się woda jeszcze z poprzedniego prania, nie odciągnięta + woda z tego 32-minutowego płukania samą wodą). Po odłączeniu pralki od prądu, na siłę otworzyłem drzwiczki (nie chciały puścić początkowo, w momencie jak mocniej pociągnąłem to dał się słyszeć bardzo dziwny, niski dźwięk - nie jestem w stanie go opisać dokładnie), no i efekt wiadomy - powódź na pół mieszkania