Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie wiem czy mi ta gra pójdzie na moim laptopie

cs1234 31 Sie 2014 02:32 3546 20
  • Poziom 5  
    Czy ta gra mi się będzie ścinać 7 Days to dai na tym komputerze :Intel(R) Celeron(R)CPU 560 @ 2.13Ghz 2.13Ghz Zainstalowana pamięć ram 3 Gb 64Bitowy System Windows 7 Ultiumate Service Pack 1 Karta Graficzna Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family

A to wymagania tej gry nie znam się za dobrze na komputerach i nie wiem czy mi to pójdzie proszę o pomoc

TO SĄ WYMAGANIA GRY
    Procesor Intel Core 2 Duo @ 2.20 GHz
    Karta graficzna GeForce 6600 GT
    RAM 2 GB
    DirectX 9.0c
    OS Windows XP
    Wolne miejsce 2 GB

UWAGA:
    Gram na laptopie
  • Poziom 11  
    Wszystko powinno być okej, poza kartą graficzną. Jaki to laptop?
  • Poziom 39  
    Na minimalnych detalach powinno być w miarę, ten intel 965 jakoś ciągnie gry na dx9 , w kilka grałem (szału nie było) bo jednak do GT6600 to mu "trochę" brakuje.
  • Poziom 5  
    Ja mam własno ręcznie robiony laptop
  • Poziom 39  
    cs1234 napisał:

Ale własnoręcznie karty graficznej robionej nie masz.
  • Poziom 43  
    Na integrze nie pograsz. Procesor też za słaby bo nie spełnia wymagań.
  • Poziom 5  
    a czy na takich wymaganiach mi pójdzie Windows Xp Service Pack 3 Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40Ghz 2.40Ghz 1.75GB Ram Karta Graficzna Readeon 9600 Series
  • Poziom 39  
    cs1234 napisał:
    a czy na takich wymaganiach mi pójdzie Windows Xp Service Pack 3 Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40Ghz 2.40Ghz 1.75GB Ram Karta Graficzna Readeon 9600 Series

Pójdzie całkiem sprawnie.
  • Poziom 43  
    cs1234 napisał:

Nie. Chyba widzisz że gra wymaga 2 rdzeniowego procesora C2D a nie starych jak świat Celeronów które mają problem z odtwarzaniem filmów na YT.
  • Poziom 39  
    wariato napisał:
    cs1234 napisał: