Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Seicento 900 - dławi się

GSX-R 31 Sie 2014 11:29 2388 13
  • #1 31 Sie 2014 11:29
    GSX-R
    Poziom 18  

    Witam

    Seicento 900 przy ruszaniu ze świateł po wciśnięciu gazu zamuli się i nie jedzie zero reakcji na gaz czasem nawet zgaśnie , chwilę to trwa wkręci się na obroty i jakoś pojedzie.Jak ruszę z wysokich obrotów jakoś pójdzie . Podczas jazdy gdy gwałtownie dodam gazu potrafi przerywać .Wymienione świece oraz filtry . Sama benzyna bez LPG .Może jakieś sugestie bo mi już ręce opadają.

    Pozdrawiam

  • #2 31 Sie 2014 11:49
    dereza
    Poziom 9  

    przewody WN kiedy wymieniane?problem tkwi gdzieś w zapłonie być albo pompa paliwa siada a na wolnych obrotach jak się zachowuje?
    a jak jest z samym odpalaniem?

  • #3 31 Sie 2014 13:42
    jancio102
    Poziom 2  

    Witam
    Jak się zachowuje przy odpalaniu zimny,ciepły?

  • #4 31 Sie 2014 18:12
    GSX-R
    Poziom 18  

    Przy odpalaniu normalnie.Na wolnych troche nie równo.

  • #5 31 Sie 2014 20:04
    matimon22
    Poziom 25  

    Sprawdź przewód podciśnienia do MAP

  • #6 04 Wrz 2014 17:30
    GSX-R
    Poziom 18  

    Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana?

  • #7 04 Wrz 2014 19:19
    matimon22
    Poziom 25  

    Na lpg tak, na PB nie.

  • #8 05 Wrz 2014 14:53
    sandamiano
    Poziom 28  

    GSX-R napisał:
    Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana?

    To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał sygnał o większym obciążeniu silnika przez co wydłuża czasy wtrysku i pewnie nie bierze pod uwagę sygnału sondy lambda. Dlatego przyspiesza ok. Najlepiej odczytać parametry silnika na żywo pod komputerem jakie podciśnienie wskazuje w kolektorze ssącym . Przed odpaleniem silnika MAP powinien wskazywać ciśnienie atmosferyczne tj ok 1000hPa a po odpaleniu na jałowym biegu ok 300 max 400 hPa. Sprawdzić też warto ciśnienie w układzie paliwa.

  • #9 09 Wrz 2014 20:14
    GSX-R
    Poziom 18  

    Odłączyłem akumulator na noc dla resetu, i o dziwo Seicento chodzi jak nowy.

  • #10 10 Wrz 2014 18:43
    matimon22
    Poziom 25  

    Więc teraz ustawić lub zrobić emulację sondy na masę i po kłopocie.

  • #11 10 Wrz 2014 18:54
    GSX-R
    Poziom 18  

    Czyli komp potrzebny czy samemu mozna to zrobic?

  • #12 10 Wrz 2014 19:43
    matimon22
    Poziom 25  

    Zależy jaki masz sterownik LPG

  • #13 10 Wrz 2014 20:10
    GSX-R
    Poziom 18  

    Przecież napisałem że nie mam LPG :)

  • #14 11 Wrz 2014 14:13
    sandamiano
    Poziom 28  

    Takie odpinanie akumulatora to nie jest reset. Jeżeli ma jakieś błędy to i tak będą zapisane w pamięci diagnostycznej. Chyba że zrobisz to w ciągu ok 90 sekund od wyłączenia silnika.Wtedy będzie na nowo uczył się nastaw.Może warto je odczytać lub przejrzeć parametry pracy na żywo? A do tego to już interface potrzebny

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME