Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat Seicento 900 - dławi się

31 Aug 2014 11:29 4818 13
  • Level 18  
    Witam

    Seicento 900 przy ruszaniu ze świateł po wciśnięciu gazu zamuli się i nie jedzie zero reakcji na gaz czasem nawet zgaśnie , chwilę to trwa wkręci się na obroty i jakoś pojedzie.Jak ruszę z wysokich obrotów jakoś pójdzie . Podczas jazdy gdy gwałtownie dodam gazu potrafi przerywać .Wymienione świece oraz filtry . Sama benzyna bez LPG .Może jakieś sugestie bo mi już ręce opadają.

    Pozdrawiam
  • Level 10  
    przewody WN kiedy wymieniane?problem tkwi gdzieś w zapłonie być albo pompa paliwa siada a na wolnych obrotach jak się zachowuje?
    a jak jest z samym odpalaniem?
  • Level 9  
    Witam
    Jak się zachowuje przy odpalaniu zimny,ciepły?
  • Level 18  
    Przy odpalaniu normalnie.Na wolnych troche nie równo.
  • Level 25  
    Sprawdź przewód podciśnienia do MAP
  • Level 18  
    Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana?
  • Level 29  
    GSX-R wrote:
    Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana?

    To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał sygnał o większym obciążeniu silnika przez co wydłuża czasy wtrysku i pewnie nie bierze pod uwagę sygnału sondy lambda. Dlatego przyspiesza ok. Najlepiej odczytać parametry silnika na żywo pod komputerem jakie podciśnienie wskazuje w kolektorze ssącym . Przed odpaleniem silnika MAP powinien wskazywać ciśnienie atmosferyczne tj ok 1000hPa a po odpaleniu na jałowym biegu ok 300 max 400 hPa. Sprawdzić też warto ciśnienie w układzie paliwa.
  • Level 18  
    Odłączyłem akumulator na noc dla resetu, i o dziwo Seicento chodzi jak nowy.
  • Level 25  
    Więc teraz ustawić lub zrobić emulację sondy na masę i po kłopocie.
  • Level 18  
    Czyli komp potrzebny czy samemu mozna to zrobic?
  • Level 25  
    Zależy jaki masz sterownik LPG
  • Level 18  
    Przecież napisałem że nie mam LPG :)
  • Level 29  
    Takie odpinanie akumulatora to nie jest reset. Jeżeli ma jakieś błędy to i tak będą zapisane w pamięci diagnostycznej. Chyba że zrobisz to w ciągu ok 90 sekund od wyłączenia silnika.Wtedy będzie na nowo uczył się nastaw.Może warto je odczytać lub przejrzeć parametry pracy na żywo? A do tego to już interface potrzebny