Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy S2 -i1900 nie włącza się po pokazaniu loga Samsung

31 Sie 2014 17:26 6813 12
  • Poziom 7  
    Witam :)
    Z moim Samsungiem Galaxy s2 mam pewien problem gdyż nie włącza się.Po ujawnieniu się loga Samsung telefon nie reaguje tylko po prostu się wyłącza.Jest to spowodowane tym że chciałem sobie zaktualizować wersję androida (Cyangenmod) i podczas aktualizacji ładowarka odłączyła się,telefon się zawiesił i nic innego nie pozostało jak ponowne jego uruchomienie, które niestety przyniosło taki efekt.

Proszę o pomoc gdyż jestem zielony w tym a wiem że jest to do naprawienia.
    CWM-based Recovery uruchamia się normalnie a słyszałem coś że poprzez program Odin można wgrywać nowy system.
    Przy okazji byłaby możliwość odzyskania w jakiś sposób zdjęć z telefonu ?
  • Poziom 7  
    gruktel napisał:
    Wgraj po przez odin soft 3 plikowy i telefon wstanie.

Dzięki za szybką odpowiedź :)

A co ze zdjęciami ? Jest jakaś możliwość odzyskania ich ?
  • Poziom 31  
    Pamięć masowa telefonu nie powinna być ruszona, chyba że 3plikowiec zrobi resety.

• Poziom 32  
    Miałem ostatnio sztukę która wisiała na logo samsung soft 1-pliokowy ten sam efekt soft 3 plikowy telefon działa.
  • Poziom 7  
    Wiecie może skąd ogarnąć taki soft ? Bo wszędzie niby tego jest a linki powygasały a nie chce ściągnąć czegoś innego bo boję się że coś padnie.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Proszę:

Link
  • Poziom 7  
    adrian_jajo napisał:
    Proszę:

Link

Dziękuję :)
    Po wgraniu tego wszystko powinno śmigać ? Jutro spróbuję z tym kombinować i jeżeli będę miał jakieś problemy liczę na pomoc ;)
  • Poziom 7  
    Witam ponownie :)
    No i niestety kolejne problemy.