Witam Wszystkich.
Mam problem z moją A6. Od jakiegoś czasu , źle pali po dłuższym postoju. Wymieniłem filtr paliwa (knecht) , zaworki w pompie , zaworek w filtrze próbowałem odpalać również z bańki podłączonej bezpośrednio do pompy i wszystko bez skutku. Układ paliwowy odpowietrzyłem zgodnie z opisem na forum , a mimo to w wężyku są bańki z powietrzem. Vag nie wykazuje żadnych błędów. Kąt wtrysku wynosi 2,0 na late. Czujnik temperatury wygląda też na sprawny , ale na wszelki wypadek go podmieniłem , ale również nic to nie dało. Wystarczy , że auto pochodzi 30s i pali już za dotknięciem kluczyka. Czasami pomagało odłączenie kostki od czujnika temperatury (chodź nie zawsze) i wtedy odpalała z pół obrotu.
Pomyślałem , że zrobię logi i wrzucę na forum tylko proszę napiszcie mi które grupy na zimnym , które na ciepłym itd..
Pozdrawiam
Mam problem z moją A6. Od jakiegoś czasu , źle pali po dłuższym postoju. Wymieniłem filtr paliwa (knecht) , zaworki w pompie , zaworek w filtrze próbowałem odpalać również z bańki podłączonej bezpośrednio do pompy i wszystko bez skutku. Układ paliwowy odpowietrzyłem zgodnie z opisem na forum , a mimo to w wężyku są bańki z powietrzem. Vag nie wykazuje żadnych błędów. Kąt wtrysku wynosi 2,0 na late. Czujnik temperatury wygląda też na sprawny , ale na wszelki wypadek go podmieniłem , ale również nic to nie dało. Wystarczy , że auto pochodzi 30s i pali już za dotknięciem kluczyka. Czasami pomagało odłączenie kostki od czujnika temperatury (chodź nie zawsze) i wtedy odpalała z pół obrotu.
Pomyślałem , że zrobię logi i wrzucę na forum tylko proszę napiszcie mi które grupy na zimnym , które na ciepłym itd..
Pozdrawiam