Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A6 2,5TDI AKE - Ciężko pali po dłuższym postoju

7grafii 02 Sep 2014 18:46 3591 8
  • #1
    7grafii
    Level 16  
    Witam Wszystkich.
    Mam problem z moją A6. Od jakiegoś czasu , źle pali po dłuższym postoju. Wymieniłem filtr paliwa (knecht) , zaworki w pompie , zaworek w filtrze próbowałem odpalać również z bańki podłączonej bezpośrednio do pompy i wszystko bez skutku. Układ paliwowy odpowietrzyłem zgodnie z opisem na forum , a mimo to w wężyku są bańki z powietrzem. Vag nie wykazuje żadnych błędów. Kąt wtrysku wynosi 2,0 na late. Czujnik temperatury wygląda też na sprawny , ale na wszelki wypadek go podmieniłem , ale również nic to nie dało. Wystarczy , że auto pochodzi 30s i pali już za dotknięciem kluczyka. Czasami pomagało odłączenie kostki od czujnika temperatury (chodź nie zawsze) i wtedy odpalała z pół obrotu.
    Pomyślałem , że zrobię logi i wrzucę na forum tylko proszę napiszcie mi które grupy na zimnym , które na ciepłym itd..
    Pozdrawiam
  • #2
    jokerro
    Level 34  
    Skoro masz powietrze w wezykach to gdzies jest nieszczelne hehe.
    Pociesze cie,moze to byc nieszczelnosc na uszczelniaczu glownym pompy wtryskowej.Lało sie nie bedzie a zapowietrzac owszem.
  • #3
    7grafii
    Level 16  
    I przez te pęcherzyki tak ciężko pali ? Po podłączeniu pompy wtryskowej bezpośrednio do bańki z paliwem pali również źle. Dopiero odłączenie czujnika temperatury pomaga.
  • #4
    domex32
    Moderator of Cars
    Wymień dla pewności wężyki przelewowe.

    Jeśli w wężach paliwowych masz powietrze, to znaczy ze w korpusie pompy też może być, i stąd problemy z odpalaniem.

    Odłączenie czujnika temperatury powoduje wzrost dawki paliwa na rozruch, wiec nei wykluczone że pompa już dogorywa.
  • #5
    7grafii
    Level 16  
    Wężyki przelewowe wymieniłem , jak również wężyki filtr - pompa na przezroczyste żeby było widać bańki w razie nieszczelności. Zastanawiający jest jeszcze fakt, że auto nie za każdym razem tak źle odpala. 10 odpaleń z czego 5 odpali dobrze. Pęcherzyki pojawiają się najbardziej podczas prze gazowania. Pali źle tylko po całonocnym postoju nie zależnie od temperatury otoczenia. Rozgrzany pali na dotyk mimo , że pęcherzyki powietrza są cały czas.
    Czy jest możliwość uszczelnienia tej pompy ? Jaki może to być koszt ?

    Proszę oceńcie logi:
    Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_185041.html
    Grupa 016: http://vaglog.rtnet.pl/log_185042.html
    Grupa 019, 020, 027: http://vaglog.rtnet.pl/log_185043.html
    Grupa 019: http://vaglog.rtnet.pl/log_185044.html
    Grupa 002, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185045.html
    Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185034.html
    Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_185035.html
    Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_185036.html
    Grupa 010, 011, 012: http://vaglog.rtnet.pl/log_185037.html
    Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_185038.html
    Grupa 012: http://vaglog.rtnet.pl/log_185039.html
    Grupa 013, 014, 015: http://vaglog.rtnet.pl/log_185040.html
    Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_185029.html
    Grupa 005: http://vaglog.rtnet.pl/log_185030.html
    Grupa 007, 008, 009: http://vaglog.rtnet.pl/log_185031.html
    Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_185032.html
    Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_185033.html
    Grupa 003, 004, 005: http://vaglog.rtnet.pl/log_185026.html
    Grupa 000, 001, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_185027.html
    Grupa 004, 007, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_185028.html

    Trochę pomieszane za co przepraszam. Część zrobiona na zimnym silniku i na samym zapłonie , reszta na rozgrzanym.
  • #6
    tkoziol

    Level 19  
    sprawdz ssak czy nie ma jakiegoś syfu mialem ostatnio to samo i czy pompka elektryczna napełnia koszyczek a czy powrót z pompy też podłaczyłeś do bańki i czy po podłaczeniu bańki
    odpalałeś samochód w celu odpowietrzenia na jakieś 10min
  • #7
    7grafii
    Level 16  
    Ssak przed chwilą wyjąłem - jest czysty. Pompka też przelewa paliwo. Pozmieniam jeszcze podkładki na przelewach i na tym etapie moje pomysły się kończą.
  • #8
    domex32
    Moderator of Cars
    To teraz będziesz musiał zdemontować pompę i oddać do specjalistycznego serwisu na sprawdzenie i uszczelnienie.
  • #9
    7grafii
    Level 16  
    Chyba tak. A w tych logach niczego nie widać ?