Witam.
Podepnę się pod temat, ponieważ zakupiłem prostownik z funkcją szybkiego ładowania BOOST oraz z funkcją wspomagania rozruchu o danych technicznych wymienionych niższej:
Napięcie 230V 50/60Hz
Moc w trakcie ładowana 1.0KW
Moc w trakcie rozruchu 2.9KW
Prąd ładowania dla 12V 45A
Prąd ładowania dla 24V 45A
Prąd w trakcie rozruchu dla 12V 100A
Prąd w trakcie rozruchu dla 24V 150A
Wartość bezpiecznika 50A
Związku z powyższym mam pytanie. Jak padnie aku w niskich temperaturach poniższej zera, to czy w/w prostownik jest w stanie odpalić za pomocą wspomagania rozruchu, samochód osobowy Renault Megane II z silnikiem diesla o pojemności 1,9 dci ?? Oczywiście auto posiada 12V instalację
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Podepnę się pod temat, ponieważ zakupiłem prostownik z funkcją szybkiego ładowania BOOST oraz z funkcją wspomagania rozruchu o danych technicznych wymienionych niższej:
Napięcie 230V 50/60Hz
Moc w trakcie ładowana 1.0KW
Moc w trakcie rozruchu 2.9KW
Prąd ładowania dla 12V 45A
Prąd ładowania dla 24V 45A
Prąd w trakcie rozruchu dla 12V 100A
Prąd w trakcie rozruchu dla 24V 150A
Wartość bezpiecznika 50A
Związku z powyższym mam pytanie. Jak padnie aku w niskich temperaturach poniższej zera, to czy w/w prostownik jest w stanie odpalić za pomocą wspomagania rozruchu, samochód osobowy Renault Megane II z silnikiem diesla o pojemności 1,9 dci ?? Oczywiście auto posiada 12V instalację

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam