Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fukcja jeżeli excel 2010 - dni pracy z uwzględnieniem weekendów świąt i urlopu

04 Wrz 2014 12:07 723 1
  • Poziom 2  
    Chcę w kolumnie do uwag umieścić typowe z nich
    na podstawie czynników które się dla nich powtarzają

    stosując funkcje jeżeli , w prawdzie uzyskam odpowiednią uwagę
    jednak w przypadku fałszu chciałbym uzyskać wartość pustą lub najlepiej
    do modyfikacji aby potem pozostali użytkownicy mogli wpisać uwagi
    wyłamujące się ze schematu

    jak to uzyskać ? czy można ?

    edit1
    wrzucę przykładowy arkusz
    szukam przykładów z funkcjami dni robocze, ale nie wiem czy uda mi się po ustawieniu przedziału czasowego dni wolnych zmienić tabele miesiąca

    w polach godz i uwagi nie mogę tych funkcji zamieścić bo to o co pytałem pewnie się nie uda.

    Wciąż szukam jednak możliwości automatycznej poprawki w dniach roboczych na podstawie świąt weekendów i dni wolnych

    edit2

    mam jeszcze pytanie, czym spowodowane są błędy w funkcji liczącej dni robocze.
    Po formatowaniu tabeli, zamiast dokładnego adresu w formułach wstawia mi się odwołanie do nazwanej kolumny, czy zrobić z tego funkcję tablicową ? :/
  • Poziom 23  
    Mógłby kolega tak krok po kroku napisać o co w arkuszu chodzi?
    Rozumiem jedynie tyle, że gdzieś będą liczone dni robocze.
    Moim zdaniem trzeba zacząć od tego, że w osobnym arkuszu rozpisze się które dni w danym roku są wolne, a które robocze, bo jest sporo różnych świąt. Po drugie, niektóre zakłady pracy mają część sobót robocze.