Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toshiba Satellite A300 -15J nie znajduje żadnych sieci przez WiFi

04 Wrz 2014 18:16 843 4
  • Poziom 2  
    Witam,
    Instalowałam nowy router. Niestety po odłączeniu kabla nie miałam internetu w laptopie. Próbowałam poszukać w internecie jak rozwiązać ten problem i znalazłam informację, że może komputer ma błędny adres IP. Próbowałam zmienić ten adres i w wierszu poleceń ustawiłam na prawidłowy. Później, pomimo włączonego przycisku wifii w laptopie przestał odnajdywać jakiekolwiek sieci bezprzewodowe. Jak to naprawić? Prawdopodobnie jakoś to wifi wyłączyłam i nie wiem jak włączyć... pomocy!!!
  • Poziom 38  
    Brak modelu routera. Brak modelu laptopa. Brak OS... Do wróżki zapraszamy...
  • Poziom 2  
    już piszę. nie znam się na komputerach i liczę na pomoc jak "Abel krowie" ;(

nazwa laptopa: Toshiba Satellite A300 -15J
    router: TP-LINK model TL-WR841N

a co to jest OS to nie wiem.
  • Poziom 38  
    Google nie działa? OS - Operating system - Wikipedia, the free encyclopedia (jakiego ma kolega windowsa tak w skrócie). Wrzuci kolega screena z Menadżera Urządzeń z rozwiniętymi kartami sieciowymi.

Czy po naciśnięciu klawisza Fn+F8 coś się zmienia?
  • Poziom 2  
    system mam Vistę.. oj przepraszam i jestem koleżanką :)

już wrzucam screena

Dodano po 1 [minuty]:

https://lh4.googleusercontent.com/-gq2UTXxC5T...BisRA1s/s800/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Dodano po 54 [sekundy]:

Toshiba Satellite A300 -15J nie znajduje żadnych sieci przez WiFi

Instrukcja zamieszczania zdjęć oraz obrazków na forum: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html

Dodano po 9 [minuty]:

po naciśnięciu fn i f8 nie zmienia się nic.

Dodano po 1 [minuty]: