Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes W211 2004r 1.8 kompre - SBC DO WYMIANY CZY MOZE COS INNEGO

05 Wrz 2014 00:37 5742 14
  • Poziom 1  
    witam.mam problem z z mercedesem Eklasa 2004r. 1.8 kompresor .Na filmiku pokazałem co wyskoczyło mi na wyświetlaczu.samochod zatrzymał mi sie zapierwszym razem i po dwudziestu minutach odpaliłem i przejechalem 60kilometrów i problem sie pojawił ponownie ale juz bez mozliwosci ponownej jazdy. ze wzgledu na to ze mieszkam w irlandii i "cieżko" tu o ogarnietych mechaników chce wiedziec na czym stoje. po potpieciu do komputera wystapily błedy; C233D C23BD C223C C22BC C25D4 C235C .
    Po wykasowaniu zostal bład C235C.Błedy oznaczaja brak cisnienia w hamulcach i ze po uruchomieniu auta nie działaj. Chiałbym sie dowiedziec czy jest to koniec pompy czy stary plyn czy moze tylko odpowietrzyc chamulce i czy po odpowietrzeniu musze cos robic pod komputerem. mechanicy tutaj twierdza odrazu ze pompa jest do wymiany. Rozmawiajac przez telefon z człowiekiem z warszawy które te pompy regeneruje zadał mi pytanie czy kasowałem jakies błedy przed tym incydentem.a ze bledy były kasowane stwierdzil ze dlatego mi nie pokazalo na komputerze bledu C249F i trzeba aktywowac licznik pompy za 1000zl
    Z gory dziekuje za cenne wiadomosci w tej sprawie
  • Poziom 2  
    Musisz wymienić pompę lub zregenerować starą
  • Poziom 19  
    Co w pompie zregenerowac by blad o cisnieniu sie nie pojawial? Szczotki wymienione! Cisnienie w akumulatorze 135 bar lecz potrafi spasc do 90 bar i pojawia sie blad cisnienia. mercedes W211 2004r 1.8 kompre - SBC DO WYMIANY CZY MOZE COS INNEGO

    Dodano po 3 [minuty]:

    Co w pompie zregenerowac by blad o cisnieniu sie nie pojawial? Szczotki wymienione! Cisnienie w akumulatorze 135 bar lecz potrafi spasc do 90 bar i pojawia sie blad cisnienia.
  • Poziom 2  
    Witam tez mam problem SBC.Jak mozna sie uporac z blędem c235 ?
    Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Witam, czy może ktoś mi podsłać wskazówki jak skasować ten błąd mam dostęp do SD ale nie mogę sobie z tym poradzić

    Dodano po 1 [minuty]:

    london2004 napisał:
    Info dla wszystkich ktorzy beda miec problem z bledem C235. Bez problemu mozna sie z tym uporac.

    możesz mi podpowiedzieć jak się z tym uporać?
  • Poziom 2  
    Witam. Mialem ten blad. Oddalem pompe do regeneracji a tam stwierdzili ze nie maja komunikacji z sterownikiem. Zalozyli inny i blad zniknol ale pojawil sie inny C2134.
    Za 3 tyg bede autem w Polsce to beda naprawiac dalej
  • Poziom 9  
    Witam. Prośba o pomoc z uporaniem się z błędem C235C.
    Jak się tego pozbyć? W postach powyżej nie podano rozwiązania.
    Dziękuję.
    Pozdrawiam

    Dodano po 58 [sekundy]:

    Czy w grę wchodzi wymiana sterownika?
  • Poziom 2  
    Sterownik do wymiany. Niedalo sie nic zrobic
    Tez musialem zmienic.
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Naprawić się nie da? do wymiany tylko sterownik czy cała pompa?
    Pozdrawiam
  • Poziom 36  
    Wszystko oparte na zasadzie prób i błędów nie ma złotego środka. Pewne jest tylko jedno ,dotyczące naprawy samej pompy MUSI BYĆ RZETELNA I FACHOWA! Co do sterowników tak łatwo już nie jest , naprawa ??? NIE. Tylko wymiana na fabrycznie sprawny i prawidłowa obsługa po wymianie.

    W wypadu druciarstwa przy takiej naprawie możliwy jest brak hamulców. To oznacza że druciaż i partacz jest potencjalnym mordercą przypadkowych użytkowników dróg.
    Proponuję przemyśleć postępowanie , zanim nastąpią poważne konsekwencje, mówimy o naprawie hamulca zasadniczego !
  • Poziom 10  
    Panowie odpowiem Wam.
    Star diagnosis. Program DAS
    Jest cala procedura. Ale nie dziala.
    Wiec wchodzimy w dostosowania i tam trzeba zasterowac liste z wartosci eeprom ze sterownika i ustawic 4 wartosci na 0. Wasze pompy osignely limity nacisniecia hamulca i trzeba skasowac licznik. Niektorzy z Was moga miec uszkodzone szczotki, cewki itd