Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FORD FOCUS C-MAX 1.8 16V 2003R wypadanie zapłonów

Marci92 05 Wrz 2014 20:09 2952 0
  • #1 05 Wrz 2014 20:09
    Marci92
    Poziom 8  

    Witam kolejny pacjent . Dla odważnych i chętnych do pomocy.
    Tak jak w opisie FORD FOCUS C-MAX 1.8 16v
    Jeżdżąc autem do 3 tysięcy obrotów jest wszystko okej. Lecz kiedy auto jedzie powyżej 3 tysięcy na dłuższym dystansie to autem zaczyna szarpać i auto przestaje chodzić na wszystkie cylindry. AUTOCOM wyświetla tylko i wyłącznie błąd cewek(A,B czasami C,D). Lecz cewki sprawdzone miernikiem i mają odpowiednią oporność, dzisiaj nawet zostały podmienione . lecz nie pomogło. W aucie został sprawdzony czujnik położenia wały wałka i mają odpowiednią oporność i dostają zasilanie.
    Sprawdzone zostały także elektro zawór ruchu wirowego , zawór dwusuwakowy,MAP SENSOR. Dodam iż problem powstaje bardziej przy puszczaniu gazu niż przy dodawaniu . Czekam na jakieś sugestię . Sprawdzę jeszcze sondy lambda przed i za katem .

    PS. Jak odłączam czujnik położenia wałka to brak jakiej kol-wiek reakcji . Lecz z tego co pamiętam odpinałem także czujnik w Focusie 2.0 16V i tam też był brak reakcji. Wiem ,że te czujniki są synchronizowane więc to chyba dlatego.

    Jeszcze jedno co zaobserwowałem ,to tester w czasie rzeczywistym czujnik wałka pokazuje "STAN-NISKI" .Lecz czujnik Ma oporność pomiędzy 300-700 omów .i Ma 450 Omów. Sprawdzany nawet pod temperatura i nic się nie dzieje .

    Dodano po 5 [godziny] 57 [minuty]:

    Witam postanowiłem jeszcze zmierzyć kompresję i na
    1 cylindrze = 10
    2 cylindrze = 10,5
    3 cylindrze = 12
    4 cylindrze = 12

    2 0
  • TermoPasty.pl