Witam. Jak wiadomo rozleciała się firma OCZ Technology Group, Toshiba więzła sobie kawałek związany z SSD i przemianowała ten dział na OCZ Storage Solutions, natomiast dział zasilaczy nabyła firma FirePower Technology tworząc markę OCZ-FIREPOWER.
Nie było to złą wiadomością bo zadeklarowała się honorować stare zobowiązania gwarancyjne. Tylko teraz pytanie gdzie szukać serwisu producenta gdybym chciał odesłać zasilacz na gwarancje ?
Czy czasami nie do jego centrali w Kalifornii ?!!! bo to mijało by się z celem ze względu na zbyt duże koszty, no chyba że gdzieś w Europie (Holandia?) jest oddział jednak nie mogę doszukać się żadnych informacji na ten temat.
Mój zasilacz OCZ StealthXStream2 miałem odesłać do sklepu w którym go zakupiłem (ESC.pl) jednak serwis żądza pokrycia kosztów transportu do nich i do producenta razem 40 zł ! Więc zastanawiam się czy nie mam innego wyjścia niż summa summarum zapłacić za bezpłatną gwarancję mojego zasilacza.
Nie było to złą wiadomością bo zadeklarowała się honorować stare zobowiązania gwarancyjne. Tylko teraz pytanie gdzie szukać serwisu producenta gdybym chciał odesłać zasilacz na gwarancje ?
Czy czasami nie do jego centrali w Kalifornii ?!!! bo to mijało by się z celem ze względu na zbyt duże koszty, no chyba że gdzieś w Europie (Holandia?) jest oddział jednak nie mogę doszukać się żadnych informacji na ten temat.
Mój zasilacz OCZ StealthXStream2 miałem odesłać do sklepu w którym go zakupiłem (ESC.pl) jednak serwis żądza pokrycia kosztów transportu do nich i do producenta razem 40 zł ! Więc zastanawiam się czy nie mam innego wyjścia niż summa summarum zapłacić za bezpłatną gwarancję mojego zasilacza.