Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo fh 13 - mid 128 psid 106 fmi 7 obd

larek92 05 Wrz 2014 21:32 2676 4
  • #1 05 Wrz 2014 21:32
    larek92
    Poziom 7  

    Witam, mam mały problem
    otóż wyskakuje mi błąd mid 128 psid 106 fmi 7 obd. powoduje to ograniczenie mocy oraz wzrost spalania. Auto jest słabe.
    Dodam również iż katalizator jest przebity, i kończą mi się pomysły co z tym fantem zrobić.


    Dzięki za każdą formę pomocy.

    Dodano po 2 [godziny] 50 [minuty]:

    Nikt nie pomoże?

    0 4
  • #2 05 Wrz 2014 21:50
    MAN Electronics
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Usterka dotyczy właśnie katalizatora.

    1
  • #3 10 Wrz 2014 14:12
    larek92
    Poziom 7  

    Wcześniej nie był wybity i też był problem, teraz jest wybity i też jest problem,

    0
  • #4 27 Wrz 2014 23:53
    larek92
    Poziom 7  

    Pomoże ktoś, a może ktoś wie jaka oporność powinna być na czujnikach przed i w katalizatorze, chce zamontować oporniki aby wyeliminować te czujniki?

    1
  • #5 16 Lis 2014 15:56
    zorba1973
    Poziom 12  

    Nie zakładam nowego tematu
    U mnie w VOLVO 2010r . Kupiłem je w sierpniu , kierowca który je dostał mówił ze jest słabe i że wskaźnik turbo idzie do połowy a turbo dziwnie pracuje , syczy a nie gwiżdże. Paliło 30L i jakoś więcej niż inne VOLVA brało adblue. Wyświetliło mu w końcu błąd ciśnienia doładowania. Po zdjęciu kolana z wydechu katalizatora okazało się że pustak siedzi w wydechu. Zdjąłem katalizator i zawiozłem go do "chłopaków" . Rozcięli go , wsunęli ceramikę z powrotem w tuleję i przyspawali ogranicznik zapobiegając przed ponownym jej wypchnięciem . Po założeniu " tłumika " pojechaliśmy na próbę. Turbo szybko idzie do końca skali ( a szło do połowy) auto się zbiera i ma kopa.

    0