Posiadam obrotomierz VDO z układem scalonym sn29736p.
Obrotomierz najprawdopodobniej pochodzi od Garbusa lub Audi. Jest to dodatkowy obrotek średnicy około 40mm. Do silników czterosuwowych.
Chciałem podpiąć go do Wartburga z silnikiem dwusuwowym.
Rozebraliśmy ze znajomym elektrykiem obrotomierz i gdzieś w necie odszukaliśmy, że trzeba będzie zmienić jakieś elementy, aby pracował prawidłowo.
Znajomy kupił coś co jest oznaczone 224J 630JS.
Problem polega na tym, że było to jakiś rok temu i nie pamięta, gdzie i co trzeba było podmienić. Ja niestety nie mam zielonego pojęcia o elektronice.
Czy Ktoś jest skłonny podpowiedzieć co należałoby zrobić?
Obrotomierz najprawdopodobniej pochodzi od Garbusa lub Audi. Jest to dodatkowy obrotek średnicy około 40mm. Do silników czterosuwowych.
Chciałem podpiąć go do Wartburga z silnikiem dwusuwowym.
Rozebraliśmy ze znajomym elektrykiem obrotomierz i gdzieś w necie odszukaliśmy, że trzeba będzie zmienić jakieś elementy, aby pracował prawidłowo.
Znajomy kupił coś co jest oznaczone 224J 630JS.
Problem polega na tym, że było to jakiś rok temu i nie pamięta, gdzie i co trzeba było podmienić. Ja niestety nie mam zielonego pojęcia o elektronice.
Czy Ktoś jest skłonny podpowiedzieć co należałoby zrobić?