Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Win7 Home PRemium padł, bład przy instalacji windows.

rbartoszak89 06 Wrz 2014 14:04 1950 17
  • #1 06 Wrz 2014 14:04
    rbartoszak89
    Poziom 5  

    Witam. Mam problem z laptopem TOSHIBA c660, a konkretnie z systemem (Windows Home pramium). Po wł. laptopa wyskoczył czarny ekran z możliwością wybrania dwóch opcji :

    Uruchom narzędzie do naprawy...
    Uruchom system normalnie.

    Klikając uruchom system normalnie pokazał się czarny ekran znaczek windows logowanie do systemu i STOP.
    Zrobiłem reset uruchomiłem narzędzie do naprawy zeskanowało uruchomiłem system i znów wł zakończyło się na czarnym ekranie logowania do systemu.

    Chciałem uruchomić system poprzez awaryjny, wczytywały się pliki i stanęło na pliku : CLASSPNP.SYS

    Po jakiś próbach naprawy itd. postanowiłem usunąć partycje i wgrać system na nowo z PENDRIVE (mam zrobiony dysk booto...) spr. WINDOWS 7 ULTIMATE instalacja dobiegała końca i ostatni moment przed uruchomieniem systemu pokazał się niebieski obraz instalacji i zwiecha....

    Zrobiłem na nowo pendrive z innym windowsem WIN 7 home premium, wgrywam na nowo system, 100 % przechodzi do czarnego ekranu znaczek windows napis INSTALATOR AKTUALIZUJE USTAWIENIA REJESTRU i reset niebieski ekran i komunikat z bledem i terazk pokazuje ze uruchomic ponownie komputer i dokonczyc instalacje.
    Dziwna rzeczą jest to również co wczesniej trwało szybko kończenie instalacji trwa nawet do 15 minut ...

    0 17
  • Fibaro
  • #3 06 Wrz 2014 15:20
    rbartoszak89
    Poziom 5  

    Jak zrobić inaczej smart dysku ? ( nie mogę wypalić tego programu na CD)

    "https://dl.dropboxusercontent.com/s/k3k0o1lyuj7w08c/pmagic-6.0.iso
    Pobierz to iso.Wypal CD z tego iso (opcja nagraj obraz na dysk lub podobna) i wystartuj komputer z tego CD. Po uruchomieniu na pulpicie jest ikona disk health to uruchom program dwuklikiem. Wybierz dysk. SMART będzie w zakładce artibutes. "

    0
  • Fibaro
  • #5 06 Wrz 2014 16:19
    pawel0414
    Poziom 20  

    Dla pewności wypal płytkę z system i spróbuj z niej zainstalować , spróbuj na innym Ramie bo w razie jego uszkodzenia pliki niepoprawnie się skopiują.

    0
  • #6 07 Wrz 2014 12:05
    rbartoszak89
    Poziom 5  

    zrobiłem tego botowalnego pen drive według porady "linuks'a" i co dalej ?
    nie wiem co dalej bo robie to 1 raz

    Win7 Home PRemium padł, bład przy instalacji windows.

    0
  • Fibaro
  • #7 07 Wrz 2014 12:49
    pawel0414
    Poziom 20  

    Ustawiłeś w biosie botowanie z USB ?

    0
  • #8 08 Wrz 2014 15:51
    rbartoszak89
    Poziom 5  

    Tak. tak bym przeciez pendrive nie odpalil
    a czy uszkodzone kosci ram moga spowodowac taka usterke ? (brak.mozliwosci zainstalowania win)
    bo w chwili obecnej wl instalacje wczytuje instalacje klikam instaluj przechodzi do ekranu gdzoe powinny sie pojawic partycje itd a to juz sie wogole nie pokazuje tylko kursor wskazuje ze niby mysli ale moze tak stac pol dnia i tak sie nie pojawi to okno a oastatnio jeszcze szlo wl instalacje i zwiecha byla jak jiz aktualizowal rejestr

    panowie gdzie.szukac usterki ? bo potrzebuje pilnie dostep dzieci szkola itd a chcialbym spr naprawic za nim sie zdecyduje sie.go oddac w kogos rece


    a kolejna rzecza jest takie cos ze pokazuje mi sie windows memory diagnostics

    0
  • #10 08 Wrz 2014 16:16
    rbartoszak89
    Poziom 5  

    dobra juz wiem o co chodzi
    odpalil juz.mi sie pulpit tylko teraz mam 12 ikon ale brak smart control . . gdzie to znajde ?
    wchodzac np w partition editor to widze swoj dysk i partycje

    0
  • #11 08 Wrz 2014 16:41
    linuks
    Spec od komputerów

    Wpisz w terminal gsmartcontrol jeżeli nie możesz znaleźć programu.

    0
  • Pomocny post
    #12 08 Wrz 2014 17:05
    kasiunia7777
    Poziom 39  

    rbartoszak89 napisał:
    zrobiłem tego botowalnego pen drive według porady "linuks'a" i co dalej ?
    nie wiem co dalej bo robie to 1 raz

    Ustaw tryb dysku w biosie z SATA na AHCI i program MHDD zobaczy dysk twardy.
    Poradnik jak krok po kroku odczytać SMART przez MHDD masz tutaj tylko wcześniej przestaw tryb dysku w biosie:
    http://forum.hotfix.pl/sprzet-komputerowy/odczytanie-smart-programem-mhdd-t538.html

    Dodano po 1 [minuty]:

    linuks napisał:
    Wpisz w terminal gsmartcontrol jeżeli nie możesz znaleźć programu.

    Tym sposobem jak nie chcesz przez MHDD to też możesz :) także na 100% zadziała. Pamiętaj że terminal odróżnia małe i duże litery w odróżnieniu od windowsowego wiersza poleceń.

    0
  • #14 08 Wrz 2014 17:34
    linuks
    Spec od komputerów

    Wklej plik na forum. Opcja dodaj załącznik.

    0
  • #15 08 Wrz 2014 17:34
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    1 Raw_Read_Error_Rate 2851
    5 Reallocated_Sector_Ct 1024
    11 Calibration_Retry_Count 60
    191 G-Sense_Error_Rate 6854
    Reallocated_Event_Count 1024
    197 Current_Pending_Sector 6
    200 Multi_Zone_Error_Rate 4006
    Dysk uszkodzony. Nadaje się do wymiany. Jeśli zależy Ci na danych to kopia posektorowa na sprawny nośnik.

    0
  • #16 08 Wrz 2014 17:36
    rbartoszak89
    Poziom 5  

    No to wszystko wiadomo.
    POSEKTOROWA ?
    Moze jak najprosciej zrzucic dane z drugiej partycji ?

    0
  • Pomocny post
    #17 08 Wrz 2014 17:39
    linuks
    Spec od komputerów

    Pod linuksem możesz skopiować. Kopjuj co się da skopiować. Dysk może nie wytrzymać kopi posektorowej. Stan tragiczny. Ktoś nim chyba rzucał. Nieudane próby instalacji windowsa tylko pogorszyły stan dysku.
    Kopia posektorowa jeżeli dane bardzo ważne.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=12436492#12436492
    Pozdrawiam

    0
  • #18 08 Wrz 2014 17:42
    rbartoszak89
    Poziom 5  

    wielkie dzieki za pomoc

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo