Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VTVision VTV-N-0804VH - nie mogę zalogować się z WIN XP

dosiaaaa 07 Sep 2014 08:58 3243 20
  • #1
    dosiaaaa
    Level 9  
    Witam
    Jestem "szczęśliwą" posiadaczką rejestratora VTVision VTV-N-0804VH z podłączonymi 7 kamerami. W sieci lokalnej wszystko śmiga super tzn. loguję się z komputera przez IE i sobie wszystko oglądam.
    Aby oglądać kamery z zewnątrz skonfigurowałam mój router CellPipe 7130 i mój rejestrator z pomocą forum elektroda.pl oraz wg. dołączonej instrukcji:
    http://ivel.pl/download/0804vh_rejestrator_Instrukcja.pdf

    No i tutaj pojawiły się schody.
    Z winxp [adresIP]:80 wyświetla stronę z nagłówkiem VSSWeb i logowaniem ale jak wpiszę login i hasło to informuję mnie, że hasło jest błędne.
    A z win 7, 8 - to wyświetla mi kod źródłowy strony - jednak dowiedziałam się na forum, że to jest normalne od IE9 lub powyżej.

    Chodzi mi o WINXP, żeby to naprawić i logować się normalnie.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    Templarious
    Level 22  
    Spróbuj innej przeglądarki. Np. Mozilla Firefox
  • #3
    dosiaaaa
    Level 9  
    No i spróbowałem firefox i chrome - wyświetla kod źródłowy strony czyli to samo co w win8 z nowym IE.

    A i dla sprostowania to nie przy logowaniu z winxp wyrzuca mi "nieudane logowanie" a nie jak wcześniej pisałam "hasło jest błędne".

    Dalej logowanie nieudane.
  • #4
    suworow
    Admin of Property security
    dosiaaaa wrote:
    A i dla sprostowania to nie przy logowaniu z winxp wyrzuca mi "nieudane logowanie" a nie jak wcześniej pisałam "hasło jest błędne".

    Dalej logowanie nieudane.
    To jeszcze raz. co pojawia się przy próbie wejścia na rejestrator zdalnie? Ten sam komputer nie ma problemu lokalnie czy inny? A jak np z telefonu lokalnie/ zdalnie? Problemy ze zdalnym logowaniem często rozwiązuje zmian portu ...aczkolwiek z pokrętnego opisu jaki przedstawiłaś trudno w ostateczności coś wnioskować.
    Pozdrawiam
  • #5
    dosiaaaa
    Level 9  
    hihi faktycznie te ostatnie zdanie coś nie wyszło.

    A więc przekierowanie na routerze:
    nazwa przekierowania: kamery
    external port start: 8080
    external port end: 8080
    serwer IP adres: 10.0.0.7
    internal port start: 90
    internal port end: 90
    protocol: TCP

    Ustawione porty na rejestratorze:
    TCP:8080
    HTTP:90 (wcześniej miałam ustawione 80 ale zmieniłam myśląc, że zmiana pomoże)


    Jak loguję się lokalnie //10.0.0.7:8080 z kompa z winxp i IE8 to logowanie jest w porządku.
    Jak loguję się z zewnątrz [zewnętrzne IP]:8080 z innego komputera ale również z zainstalowanym systemem winxp i IE8 to wyświetla mi "nieudane logowanie".

    Oczywiście formaty ActivX ustawione są tak samo wg. instrukcji
  • Helpful post
    #6
    zendenman
    Level 15  
    A klikał kolega na tryb zgodności?
  • #7
    dosiaaaa
    Level 9  
    Hmmmm. A gdzie to znajdę :(.
    Zapytam google :D

    Dodano po 16 [minuty]:

    Super. Jedno rozwiązane - tryb zgodności pomógł wyświetlić w win8 i 7 z nowym IE panel logowania a nie źródło strony. :)

    Jednak i tutaj też jest nie tak bo po wpisaniu loginu i hasła wyskakuje "nieudane logowanie".

    Ale pojawił się tez komunikat, że system windows coś zablokował.
    Zaporę mam wyłączoną, więc gdzie to może być ?
  • #8
    zendenman
    Level 15  
    jak długie masz hasło ? Wiem że w były wersje gdzie można było wpisać w rejestratorze więcej niż 6 znaków a przeglądarka przyjmuje tylko 6. Spróbuj zmienić hasło na krótsze.
  • #9
    mikan4
    Level 26  
    dosiaaaa najprawdopodobniej Windows zablokował wyskakujące okno z instalacją "dodatku OCX" czy innego plugina z activX-em, musisz zainstalować, powinno u góry strony pokazać Ci się że blokuje, jak klikniesz na to to powinnaś mieć opcję odblokowania bądź instalacji :)
    Czemu nie spróbujesz na dołączonym oprogramowaniu łączyć się z DVR-em?? Nie musisz wpisywać adresów, tylko klikasz w ikonkę i po krzyku.
  • #10
    dosiaaaa
    Level 9  
    Dokładnie tak jak piszesz 6 liter max hasło i takie jest.

    A płyty do tego nie mam. Szukałam coś do tego to tylko instrukcję znalazłam.

    Ten pasek przy instalacji nie wyskakuje mi teraz a nawet za pierwszym razem to wyskoczyło takie małe okienko na środku i informacją, że chce zainstalować z opcjami do wyboru tak-nie. Oczywiście dałam tak ale po drodze, poszła informacja, że system windows zablokował.

    Dodano po 1 [godziny] 22 [minuty]:

    Jak ponownie wywołać instalację tych wtyczek ?
  • #11
    dosiaaaa
    Level 9  
    To może inaczej.

    Jak odblokować to co system zablokował? :(
  • #12
    treborsz
    Industrial cameras specialist
    Cóż, trudno prorokować, co za "system" jest winien, że zablokował oprogramowanie Twoją ręką...

    Nie wiem, co może być problemem u Ciebie, ale poniżej pierwsze kroki, które ja bym wykonał (nie jestem "komputerowcem", jednak te czynności nie uszkodzą Twojego komputera ;) ).

    Proponuję:
    - załóżmy, że "winien" jest program antywirusowy - najprościej go (antywirusa) chwilowo wyłączyć w czasie instalacji;
    - sprawdzić, czy przypadkiem ActiveX nie jest już zainstalowany i ewentualnie go usunąć (podejrzewam, że domyślna lokalizacją jest C:\WINDOWS\Downloaded Program Files);
    - wyczyścić historię przeglądania w IE (Ustawienia -> Opcje -> Historia -> Historia przeglądania);
    - jeśli w czasie instalacji (z wyłączonym antywirusem) instalator ActiveX "wisi" pod koniec instalacji, to wejdź w Menadżera zadań i zabij proces "regsvr32", po czym w komunikacie wybierz Ignoruj.
  • #13
    dosiaaaa
    Level 9  
    No mi już ręce opadają.
    Zawzięłam się i próbowałam troszkę inaczej niż przez przeglądarkę tzn.
    Udałam się do firmy od, której zakupiłam ten monitoring. Po rozmowie z miłym Panem udostępnił mi wszystkie programy pod ten rejestrator - nawet na smartfona z androidem.

    Konfiguracja programu zewnętrznego na komputer oraz programu na smartfona banalnie prosta, polega na podaniu: nazwy połączeniu, IP, portu, login oraz hasło.
    Już byłam szczęśliwa, że ominęłam te przeglądarki.

    NO I ZONK.
    Nie może się połączyć. Szlag mnie trafia.

    W sieci lokalnej wszystko działa jak wpisuje np.: 10.0.0.7:90.
    A z zewnątrz wpisuję IP zewnętrzne:8080 i w przeglądarce jest logowanie ale tego logowania nie przechodzi a z programu instalowanego na kompie i telefonie nie loguje się.

    Jakoś mam przeczucie, że to coś jest źle skonfigurowane w routerze CellPipe 7130 albo coś w rejestratorze.

    Mam prośbę zerknijcie na zdjęcie tam są takie opcje, które są odznaczone - może one coś mają z tym wspólnego, że nie działa:
    VTVision VTV-N-0804VH - nie mogę zalogować się z WIN XP

    A w routerze cellipe ustawiłam tylko NAT ale to chyba działa skoro przez przeglądarkę pojawia się ekran logowania.

    Wszystko już robie na komputerze winxp z wyłączoną zaporą, bez antywirusa.

    Dodano po 56 [sekundy]:

    Może na routerze z tp jest jakiś system kodowania albo coś. :(
  • #15
    zendenman
    Level 15  
    W tym modelu routera z tp nie robi się samemu przekierowań. Trzeba zadzwonić na infolinie i zdalnie zrobią ci reguły. Zmień port 8080 na inny bo może na nim chodzi obsługa zdalna tego routera.
  • #16
    dosiaaaa
    Level 9  
    To fakt, niby trzeba dzwonić aby zrobić przekierowanie portu bo na admina nie podają hasła. Ale jak się znajdzie admina w plikach na co jest dużo instrukcji to przekierowanie można zrobić bez problemu samemu.

    I ja zrobiłam sama, ustawiając tj poniżej:
    przekierowanie na routerze:
    nazwa przekierowania: kamery
    external port start: 8080
    external port end: 8080
    serwer IP adres: 10.0.0.7
    internal port start: 90
    internal port end: 90
    protocol: TCP

    Znalazłam coś takiego, że port: 8080,WWW-Proxy,Standard HTTP Proxy,,
    tzn. że nie można go używać do kamer?

    W takim razie jaki port na pewno nie jest używany. Jakiego portu używacie.

    Niestety nie mam możliwości podpiąć ten rejestrator gdzie indziej poza TP.
  • #17
    dosiaaaa
    Level 9  
    Jaki port polecacie do przekierowania w monitoringu? Taki co by z niczym nie kolidował?!
  • #18
    zendenman
    Level 15  
    no daj jakikolwiek inny 5678
  • #19
    dosiaaaa
    Level 9  
    A na tym routerze Cellipe ustawia się tylko NAT (przekierowanie) czy jeszcze coś trzeba zmienić?
    Dzisiaj dalej będę kombinowała po południu.
  • #20
    zendenman
    Level 15  
    zadzwoń na infolinie do tp podaj porty. Po co tracisz tyle czasu skoro może to ktoś zrobić za ciebie i będziesz miał pewność że jest to zrobione dobrze
  • #21
    dosiaaaa
    Level 9  
    Problem rozwiązany.
    Jak zaczęłam kombinować przy przekierowaniu zorientowałam się, że jest to przekierowanie na port wew. tylko na http w rejestratorze.
    A potrzebne było przekierowanie na port wew. TCP w rejestratorze czyli 8080.

    Jak tylko to ustawiłam wszystko zaczęło śmigać.
    Prosta sprawa.
    Pozdrawiam.
    Do tepsy nie trzeba dzwonić :)

    Zamykam